Jeg også...Jeg har lakenskrekk![]()
Sitter og lurer på om jeg skal ta litt ostepop istedenfor å legge meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også...Jeg har lakenskrekk![]()
Krysser fingre for degPleier ikke få det, men nå må jeg kjenner...
What? Mariooooo <3Nei, han kjenner jeg ikke til![]()
Her er det Taffelvann med Lime, yoghurt og tvJeg også...
Sitter og lurer på om jeg skal ta litt ostepop istedenfor å legge meg
Hemmeligheten ligger i å være konsekvent, og er du og samboeren uenig i noe når det kommer til opdragelsen tar dere det når barnet (a) ikke er til stede og ikke begynner å rette på hverandre foran demDet er braser ofte foreldre med crazy kids. Håper jeg klarer å gjøre A veloppdragen
![]()
Veldig fornøyd med det ja. Bærepose for 50 kr osvSå kjekt da![]()
Kan se slik ut, jaDere har gjort en god jobb med dem![]()
Der har vi litt å jobbe medHemmeligheten ligger i å være konsekvent, og er du og samboeren uenig i noe når det kommer til opdragelsen tar dere det når barnet (a) ikke er til stede og ikke begynner å rette på hverandre foran dem
Signerer den! Det er kjempeviktig!!Hemmeligheten ligger i å være konsekvent, og er du og samboeren uenig i noe når det kommer til opdragelsen tar dere det når barnet (a) ikke er til stede og ikke begynner å rette på hverandre foran dem
Håper du får en flott fødende natt![]()
Jeg har lakenskrekk![]()
Jo. Men det funket IKKE. Ikke litt engang. Skulle heller født 2 ganger enn den syingen![]()
![]()
Ja det kan du siÅ fyddah![]()
Gratulerer så mye! Jeg har mye igjen!Jippi, 2.000![]()
Da sov jeg og merHehe! Har jeg alltid hatt...helt til jeg ble gravid... Har aldri sovet så mye som nå![]()