Mine ble aldri vonde! Ikke pressriene engang
What
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine ble aldri vonde! Ikke pressriene engang
Det er jo bare gøy![]()
Tja jodaWhatheldig du da
![]()
Tja joda![]()
Men fikk heller aldri epidural. Skulle likt å hatt den til syingen![]()
Det håper jeg da inderlig at du gjør!Er visst litt mer surremus enn musemor i kveld...
Kanskje jeg får sove litt mer enn 4-5 timer i natt...
Jo. Men det funket IKKE. Ikke litt engang. Skulle heller født 2 ganger enn den syingenLokalbedøver de ikke på et vis når de syr da?![]()
Vet ikke hvordan den var herAkkurat slik den var her?
Jeg har lakenskrekkNei, nå må man vel sove litt snart kanskje...
Samme herNei, nå må man vel sove litt snart kanskje...
Helt grei
Gutta digger den!
Haha...samme herDeet er detMannen skal liksom være snill og hjelpe, og setter absolutt ALT feil
at han ikke legger merke til hvor ting står, haha
![]()
Vet du hvem yoshi er? Fra mario?Vet ikke hvordan den var her![]()
Dere har gjort en god jobb med demDet slo meg når vi var på tur i dag, vi har egentlig ganske veloppdragne barn...
Vi vil jo holde øye med dem.
Der det var veldig mye folk, og vi skulle bevege oss fra A til B ba vi de eldste å holde i vognen, og de gjorde det.
De hadde lyst til å løpe litt fritt, og spurte om det var greit først og kom når vi ropte på dem.
De spurte om ditten og datten, men ble ikke sure når vi sa nei..
Så så mange foreldre hvor barna var spinnville...
Sikkert ikke samme smakAkkurat slik den var her?
Håper du får en flott fødende nattNei, nå må man vel sove litt snart kanskje...
Pleier ikke få det, men nå må jeg kjenner...Det håper jeg da inderlig at du gjør!![]()
Så kjekt daKanskje jeg tester den en dag. Får ofte billig pålegg på gilde se![]()
Det er braDet slo meg når vi var på tur i dag, vi har egentlig ganske veloppdragne barn...
Vi vil jo holde øye med dem.
Der det var veldig mye folk, og vi skulle bevege oss fra A til B ba vi de eldste å holde i vognen, og de gjorde det.
De hadde lyst til å løpe litt fritt, og spurte om det var greit først og kom når vi ropte på dem.
De spurte om ditten og datten, men ble ikke sure når vi sa nei..
Så så mange foreldre hvor barna var spinnville...
Nei, han kjenner jeg ikke tilVet du hvem yoshi er? Fra mario?
Innbiller meg det var no slikt