Nufletufsa
Forumet er livet
HastekeisersnittHvordan var det med førstemann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HastekeisersnittHvordan var det med førstemann?
Ble du sydd på fødestua etterpå?Klippet jeg og
Og mange mange små rifter nede rundt + langt oppover/innover. Vaginalrift
986 på forrige oppdatering så dette vil du klare helt fintVet igrunn ikke. Men regner med under 1000
Neida, jeg var bare max uheldig ;-)Huff og huff.. gruer meg til januar![]()
Jeg kjente det ikkeAuuuu..
Det høres forferdelig ut
Vet igrunn ikke. Men regner med under 1000
Hva skjedde?Hastekeisersnitt![]()
Jm prøvde men plinget på lege. Jeg ba om time out etter time out. Så de sa at nå fikk jeg en sjanse til - ellers måtte jeg ned på oprasjonsstua. Da bet jeg tenna virklig sammen!!!Ble du sydd på fødestua etterpå?
Jeg ble hastet ned på operasjonsstua og lagt i narkose jeg... Og måtte gjennom en ny operasjon og masse trening på lukkemuskelen i ettertid..
Ble du sydd på fødestua etterpå?
Jeg ble hastet ned på operasjonsstua og lagt i narkose jeg... Og måtte gjennom en ny operasjon og masse trening på lukkemuskelen i ettertid..
Satser på det986 på forrige oppdatering så dette vil du klare helt fint
De er så søte når de finner ut av slikt selvJa gikk utrolig fort! Vi hadde egentlig tenkt å vente med å ta smokken, men vi hadde begynt å prate om det. Så da hun her om kvelden tente på ideen om å gi dem til tassen sine babyer så måtte vi bare følge opp i går ;-)
Hun var nok mer klar enn vi trodde.
Kanskje det hadde noe med at hun følte seg stor når hun hadde slutta med bleie og.

Ikke gru deg. Ja jeg synes syingen va jævlig men fødsel var fantastisk likevelNeida, jeg var bare max uheldig ;-)
Det klarer du jaDa klarer du det
Skal klare jeg og. Hadde 1140 ved forrige oppdatering tror jeg. Ca...
Yes er detTom for energi?
Høres kjent uthehe bortsett fra siste uka som jeg ikke får sove
![]()
Og jeg har igrunn høy smerteterskel. Men tydligvis ikke der nede![]()
Det klarer du ja![]()
Ikke lenge igjen til oppdatering nå, jenterMå jo bli med i trekning og bilsete![]()
Lader opp daEr nå de siste ukene jeg har sovet mest![]()