Du blir ikke bedre av det da akkuratDet går nok bra....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du blir ikke bedre av det da akkuratDet går nok bra....
Skal ha gjester på søndag, så har ikke noe valgDu blir ikke bedre av det da akkurat
Typisk detLitt, men man kan se på det som at jeg skal ligge på sofaen og hvile. Og sikkert da med mobil eller pc.
Men dagens høydepunkt er trolig dersom vi likevel drar til Gjøvik for å se om vi finner tingeling-blad til min datter.
Det så hun nemlig på en bensinstasjon i gokk, og hun skulle jo få blad når hun fant et hun ville ha, for broren fikk tidligere på dagen, men jeg hadde ikke med meg kort inn (vi var på do veldig mange steder etterhvert) akkurat den gangen så jeg sa vi fikk ta det senere
Hun fikk tilbud om banan og jordbær, men ville ikke ha banan, så derved har hun bare spist jordbær.Kanskje hun eer sulten igjen?
Har du så mange kokebøker?På kjøkkenet.
Har en slik der fra før men en kurv i nederste hull, og kokebøker i de andre, men den er full så jeg får ikke plass til alle..
Det har ikke jegHar du så mange kokebøker?
Han hører aldri på noe av det jeg sier, og det går virkelig ikke ann å snakke med han
Skal hjelpe deg så godt jeg kanJa det må jeg![]()
Hvorfor må huset tømmes?Den står i mammas hus å det må tømmes så ja.
Så hyggelig da..
KjempekoseligSkal hjelpe deg så godt jeg kan![]()
Skal på jobb fra kl 1130 til 2030Hva er planene i dag da dere ?![]()
God morgenGod morgen :-D
Stusselig vær :-(
Ta det pent du!Det går nok bra....
Det skal selgesHvorfor må huset tømmes?![]()
Ikke her hellerJaujau, så ble det ingen fødsel inatt heller, haha
God morgeeeen!!
Har du så mange kokebøker?
Samler litt, og så er de fine å bruke som oppslagsverk og inspirasjon...Det har ikke jeg![]()
Oj det er mangeSamler litt, og så er de fine å bruke som oppslagsverk og inspirasjon...
Her en 50-60 stykker tror jeg
Kjedelig vakt igjenSkal på jobb fra kl 1130 til 2030
Nå har jeg nettopp fått fikset neglene!
Du da?![]()
Har nå fått sortert dem i følgende kategorierOj det er mange