Lykke til med deeetVi må jo oppdra deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med deeetVi må jo oppdra deg
Har det.Jeg har en sønn som snart er 5 uker
Da har du ungene litt spredt![]()
Nei, hun får kun flaskeAmmes hun til vanlig?
Dersom hun gjøres det kan det være så enkelt som at hun ikke luktet puppen til mor
???Eller Romerriket![]()
Har det.
Syns det er helt greit, jeg
Har aldri hatt to bleiebarn samtidig
Er egentlig veldig glad i det, det fins så mye forskjellig der uteJeg liker ikke øl, men av og til kunne jeg tenkt meg å like d.
HahaMin venninne er anestesilege og hennes sønn er alltid rolig. Jeg er sikker på det er pga medisin skapet hennes![]()
Veldig koselig
Hva jobber du med?
Høres koselig ut for storebrorGod kveld!
I dag har vi passet på å være ute i det fine været:-D
Storebror fikk syklet litt igjen, og så endte vi opp på lekeplassen der han ble igjen med en kompis. Mamman til kompisen var ute der, så hun ringte når de sendte ham hjem igjen. Godt å få trent på å gå alene når man skal på skolen til høsten ;-)
Så var storebror og jeg på geocaching-jakt i skogen før middag, og jeg kom hjem med ca 40 myggstikk!!:-o
Jeg klør ihjel![]()
De hjelper ikke til, men slipper å ha to som må skiftes på samtidig..Egentlig er det ganske greit å ikke ha to bleieunger samtidig. Litt greit når de andre ungene kan hjelpe til med bleieskift og stell![]()
Åja, da er det kanskje litt for små enda ja. Ikke sant. Jeg synte det er nok å skifte på en om gangen. Ja, han er detDe hjelper ikke til, men slipper å ha to som må skiftes på samtidig..
Midterste er 3,5 år..
Er din på 5 uker den første?
Hehe..her er vi stort sett innom alle mulige temaer i løpet av en daghehe. Så bra. Artig å skravle om alt mulig rart. Ser at det går i forskjellige emner her. Det liker jeg![]()
Hehe..her er vi stort sett innom alle mulige temaer i løpet av en dag![]()
Og så snakker vi hvilken farge en låve skal væreHehe ser det. Leste noe istad om film og ølDet er vel sånn det skal være på en stravletråd. Hvert fall når det er mange som skravler med hverandre om forskjellige ting og tang.
Åja. For å svare på det syntes jeg en låve bør være rød ;-)Og så snakker vi hvilken farge en låve skal være![]()
Haha...takk for det
Vi satser på å bli ferdige i løpet av uka![]()
I morgenNår tror du den kommer?
Du skrøt av sol idag, gjorde du ikke???
Hva har jeg gjort for noe galt nå :?
Det syns RonjaR også, men Kengu og jeg mener hun bør bryte med tradisjonene og male låven sin lillaÅja. For å svare på det syntes jeg en låve bør være rød ;-)