Lærer på barneskole?Jeg jobber som lærer. Akkurat nå er det hjemmeværende mor jeg jobber somDu da?
Jeg jobber i tollvesenet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lærer på barneskole?Jeg jobber som lærer. Akkurat nå er det hjemmeværende mor jeg jobber somDu da?
Å ja, den ja...Du skrøt av sol idag, gjorde du ikke![]()
Ja er jo litt av poengetHehe ser det. Leste noe istad om film og ølDet er vel sånn det skal være på en stravletråd. Hvert fall når det er mange som skravler med hverandre om forskjellige ting og tang.
Ooh...thank u!Åja. For å svare på det syntes jeg en låve bør være rød ;-)
Åja. For å svare på det syntes jeg en låve bør være rød ;-)
Det er mannen som er O'store maler her i huset, men tviler på at han gidderHøres bra utkommer du og maler huset mitt og da eller?
hehe
En filmHva er det?![]()
Ikke santJa er jo litt av poenget
Veldig koselig her inne![]()
Men RonjaR sin skal være lilla, det har Kengu og jeg bestemtLåver skal være rød, hvis ikke er det ikke lenger en låvehehe
Velkommen hit![]()
Det er mannen som er O'store maler her i huset, men tviler på at han gidder![]()
Helt enig ;-) Godt det er flere enn meg som mener at låver bør være rødeLåver skal være rød, hvis ikke er det ikke lenger en låvehehe
Velkommen hit![]()
Å vi er klokestDet syns RonjaR også, men Kengu og jeg mener hun bør bryte med tradisjonene og male låven sin lilla![]()
Basert på Roal Dahl?En film![]()
Dere tar feilHelt enig ;-) Godt det er flere enn meg som mener at låver bør være røde![]()
ja det stemmerBasert på Roal Dahl?
Grå låve er helt klart finestDet syns RonjaR også, men Kengu og jeg mener hun bør bryte med tradisjonene og male låven sin lilla![]()
La de tro de har rett.Dere tar feil![]()
Den er kul! gleder meg faktisk veldig til vafler! Men huska akkurat at vi er tomme for jordbær![]()
ha ha fantastisk skrevetLa de tro de har rett.
Det er de få som tør å tenke andreledes, tør å bryte tradisjoner som driver Norge og utviklingen inn i fremtiden.
Det er vi som tenker utenfor boksen som i det lange løp er vinnere.
Vi som er fremtiden.
Så kan da andre bare leve i sin egen lille boble![]()
![]()
![]()
Aha...ikke hørt omEn film![]()