Syns jeg virkelig du bør gjøre nå dere likevel kjører forbiSkjønner vi må stoppe en tur i sommer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg virkelig du bør gjøre nå dere likevel kjører forbiSkjønner vi må stoppe en tur i sommer![]()
Oi, det var jo helt utrolig!!Er ikke farlig å passe babyer når de sover fra kl 2045-0815 uten en lyd?!
Ikke mat engang?!
Mannen malte alene
Ble bare ferdig med en vegg da...![]()
Ja filmenFilmen? Den er SÅ koselig![]()
Er det en sammensvergelse på gang?!Jo, men jeg trenger hjelp av dere, hun hører tydeligvis ikke på meg
Jaaaa!!!Da bør vi kanskje ta en tur på besøk og sette henne på plass, hun må da høre på oss![]()
Vi rotter oss sammen vet du.Er det en sammensvergelse på gang?!![]()
Alt er en vanesakEller stilig alt etter som hvem som ser.
Dere hadde sikkert klart å vende dere til det
Har jo aldri tidDa må du sole deg
Eller Hedmarken :-DJeppVestfold er stedet om man vil ha sol
![]()
Du er hjertelig velkommen til å skravle med oss om du vilHvis det er en tråd mange skriver på er det vel greit å opprette nyOgså litt greit for nye å følge med på.
Så flott du er bedreKjennes bedre ut nå.
Hjalp med tennisballen og en Skogstur ;-)
Er nok ikje så langt unna sannhetenDu beundret han i arbeid, og han beundret deg i bikini![]()
Hva er det?Vi ser matilda
Ok, jeg gir meg, dere kan begynne med en vegg i første omgang og utvide etter hvert.Alt er en vanesakmen tror min gamle mor hadde fått hjerteinfarkt!
Takk for det! Veldig glad i å skravleDu er hjertelig velkommen til å skravle med oss om du vil
Så bra!Hallo
Går strålende!
Har fått to nydelige kattunger, har ungefri og lager jordbærsyltetøy mens mannen maler låve
Du da?
Foreldrene var like sjokkert som megOi, det var jo helt utrolig!!
Så gøy.Takk for det! Veldig glad i å skravle![]()