Det kommer litt an på hvor mange skurker det er der ute det velJeg jobber fra 0645-1500
Men du vet, jeg er her jo uansett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer litt an på hvor mange skurker det er der ute det velJeg jobber fra 0645-1500
Men du vet, jeg er her jo uansett![]()
Er akkurat det jeg også menerLilla låve hadde vært kult
Det gjør hanKoser han seg på ferie?![]()
Hun må male på nyttEr akkurat det jeg også mener
Prøvde å overbevise henne før de begynte å male den rød på nytt, men tror du hun ville høre..Hun må male på nytt
Ja der er det fint! Bruker å være der en tur før jul jeg , men juleverksted for eldste. Vi kjører forbi der når vi skal til og fra hytta men har faktisk aldri stoppet sommers tid....Pleier hver sommer å ta en tur til Hadeland glassverk og starte julegavehandlen der.
Er veldig mye fint der, og ofte på tilbud
Lite her og.. Ser på film med gubbender da?
Har mala rekkverket på verandaen
Fikk servert pølser og stekte poteter![]()
Hun bør oppdrasPrøvde å overbevise henne før de begynte å male den rød på nytt, men tror du hun ville høre..
Flinka!! Her skal jeg straks bli servert vafler![]()
Er veldig koselig der på sommerenJa der er det fint! Bruker å være der en tur før jul jeg , men juleverksted for eldste. Vi kjører forbi der når vi skal til og fra hytta men har faktisk aldri stoppet sommers tid....
Veldig koselig det på sommeren med masse dyr, og mulighet til å riJa der er det fint! Bruker å være der en tur før jul jeg , men juleverksted for eldste. Vi kjører forbi der når vi skal til og fra hytta men har faktisk aldri stoppet sommers tid....
Jo, men jeg trenger hjelp av dere, hun hører tydeligvis ikke på megHun bør oppdras![]()
Er det noe spes som unga kan gjøre da? Eller skjer det noe?Er veldig koselig der på sommeren
Aha, ja dyr er alltid popVeldig koselig det på sommeren med masse dyr, og mulighet til å ri
Så heldig du er.Flinka!! Her skal jeg straks bli servert vafler![]()
LekeplassenEr det noe spes som unga kan gjøre da? Eller skjer det noe?
Vet ikke hvorfor vi aldri har gjort det![]()
Haha..har desverre ikke detÅh det er jo bare så godt!!!
Ikke si du har ferskt brød også, for da kommer jeg![]()
Ikke meg hellerJo, men jeg trenger hjelp av dere, hun hører tydeligvis ikke på meg
Du finner en del informasjon herEr det noe spes som unga kan gjøre da? Eller skjer det noe?
Vet ikke hvorfor vi aldri har gjort det![]()