Skravletråd Juli.

Jepp. Helt fantastsik!

Jeg visste jo at meny er gode på slikt, og at vi har funnet bra utvalg av vegatar til min svigerinne der tidligere, jeg har bare ikke studert melkefritt-utvalget før, vi har hatt fokus på eggefritt frem til nå.
Der handler jeg igrunn veldig sjelden

Jepp. Helt fantastsik!

Jeg visste jo at meny er gode på slikt, og at vi har funnet bra utvalg av vegatar til min svigerinne der tidligere, jeg har bare ikke studert melkefritt-utvalget før, vi har hatt fokus på eggefritt frem til nå.
Meny Lerstad er en av de beste butikkene jeg vet om. De har så mye som ingen andre butikker har :D

Julemat i JULi :p

Om vi med ribbe snakker svineribbe, så er jo ikke det JULEMAT, og kan fint spises hele året, dog i juli spiser jeg den bare som "grillribbe", jeg lager ikke mat med potet og saus i juli.

Jepp, både barnehage og SFO har stengt:)
Skal hente gutta på lørdag og da har vi 3 uker ferie sammen:D
Blir nok deilig for alle sammen:)
Noen spennende planer da?

Der handler jeg igrunn veldig sjelden

Jeg også, av ulike årsaker Jeg bor på SULA f.eks. Også er jo ikke meny en billig butikk. Men de har et fantastisk utvalg, både av vanlig mat i ulike prisklasser og når man trenger noe litt alternativt.

Som hva da?:p hva går jeg glipp av:p
MASSE! Stoooort utvalg i matvarer for de med allergi, varmdisk med kjempebra utvalg, En del matvarer jeg ikke finner andre plasser (hadde dilla på en spesiell type mac & cheece de har der en stund), slikt popcornkrydder de selger på kinoen, stort utvalg til kakebaking, blant annet cacas farger og fondant ++ :D

Meny Lerstad er en av de beste butikkene jeg vet om. De har så mye som ingen andre butikker har :D

De har jo virkelig det. Og siden jeg tross alt arbeider i Breivika (og har mitt barndomshjem der) så er jeg/vi jo ofte ikke SÅ langt unna. Dersom dette med melkefritt blir varig blir vi å handle der langt oftere, men egentlig er det en deilig butikk uansett. Om man da ikke bryr seg om sluttsummen på kassalappen...

MASSE! Stoooort utvalg i matvarer for de med allergi, varmdisk med kjempebra utvalg, En del matvarer jeg ikke finner andre plasser (hadde dilla på en spesiell type mac & cheece de har der en stund), slikt popcornkrydder de selger på kinoen, stort utvalg til kakebaking, blant annet cacas farger og fondant ++ :D
God på baking og du?:p

Back
Topp