Jo, men du sa her om dagen at du skulle til byenDe haaaaar det pa moa ogog på statoil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men du sa her om dagen at du skulle til byenDe haaaaar det pa moa ogog på statoil!
Og godt er det. Ellers hadde det vel blitt utsolgt for rømme ganske raskt![]()
Der handler jeg igrunn veldig sjeldenJepp. Helt fantastsik!
Jeg visste jo at meny er gode på slikt, og at vi har funnet bra utvalg av vegatar til min svigerinne der tidligere, jeg har bare ikke studert melkefritt-utvalget før, vi har hatt fokus på eggefritt frem til nå.
Meny Lerstad er en av de beste butikkene jeg vet om. De har så mye som ingen andre butikker harJepp. Helt fantastsik!
Jeg visste jo at meny er gode på slikt, og at vi har funnet bra utvalg av vegatar til min svigerinne der tidligere, jeg har bare ikke studert melkefritt-utvalget før, vi har hatt fokus på eggefritt frem til nå.
Helt himmelfallenDu er bra sjokkert nå eller?![]()
Tenkte meg detHelt himmelfallen![]()
Under tall ships jaJo, men du sa her om dagen at du skulle til byen![]()
Haha. Ikke så mye annet der nå kanskjeTaekwondo og møbler. At jeg ikke skjønte det var deg før nå![]()
Som hva da?Meny Lerstad er en av de beste butikkene jeg vet om. De har så mye som ingen andre butikker har![]()
Julemat i JULi![]()
Drømmer om drivhus jeg også
Håper vi blir så heldige en gang, Sara!
Er vel forholdsvis sperret profilen min kanskje? ;pHaha. Ikke så mye annet der nå kanskje
Tror jeg fant ut hvem du er da, men fikk ikke sett så mye![]()
Blir nok deilig for alle sammenJepp, både barnehage og SFO har stengt
Skal hente gutta på lørdag og da har vi 3 uker ferie sammen![]()
Der handler jeg igrunn veldig sjelden
Er vel forholdsvis sperret profilen min kanskje? ;p
MASSE! Stoooort utvalg i matvarer for de med allergi, varmdisk med kjempebra utvalg, En del matvarer jeg ikke finner andre plasser (hadde dilla på en spesiell type mac & cheece de har der en stund), slikt popcornkrydder de selger på kinoen, stort utvalg til kakebaking, blant annet cacas farger og fondant ++Som hva da?hva går jeg glipp av
![]()
Meny Lerstad er en av de beste butikkene jeg vet om. De har så mye som ingen andre butikker har![]()
Kan nok stemme detVar vel det. Så et bilde av deg og et av snuppa da?![]()
God på baking og du?MASSE! Stoooort utvalg i matvarer for de med allergi, varmdisk med kjempebra utvalg, En del matvarer jeg ikke finner andre plasser (hadde dilla på en spesiell type mac & cheece de har der en stund), slikt popcornkrydder de selger på kinoen, stort utvalg til kakebaking, blant annet cacas farger og fondant ++![]()