Mmmm... Hjemmelaget rømmeressing på pizza..Må jo ha no til
Pizza feks!
Pizza + rømme + melk <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm... Hjemmelaget rømmeressing på pizza..Må jo ha no til
Pizza feks!
Pizza + rømme + melk <3
Om mårran?!Vi kommer kl 6!
Det er veldig gøyDet har jeg sett![]()
Drømmer om drivhus jeg ogsåJeg sitter og kjenner på at jeg burde plante ut resten av tomatene mine før svigermor kommer tilbake. Men nå skal vi først legge ungene, så får vi se hva vi får gjort.
Det er en dag i morgen også, men da skal jeg bake og styre litt også
Det er vel... jeg titter på gulvet.... kanksje 8-10 planter igjen som skal ut. Det er dog IKKE plass til 8-10 planter i drivhuset gitt mitt krav om gulvplass så jeg kan faktisk stelle dem.
Jeg drømmer så DEFINITIVT om et større drivhus. Et som er fem ganger så stort, og har hyller det kan stå ting på over planter som ikke blir 2,5-3 meter høye, og som har plass til å ha de som BLIR det... vel, ok, kanskje toppe dem på et par meter likevel da...
Åhh, jeg har så mye planer, planer, planer.... drømmer, og tanker...
Ja, hvordan skal det gå med mini???Crazy family ass![]()
Det er helt normalt! Kjenner minst en til som liker detMelk??Den var ny
![]()
Pinnekjøtt, svinemør og dampet mørPinnekjøtt ble ikke storfavoritten har, men helt greit![]()
Nå har jeg lyst på pizza!Mmmm... Hjemmelaget rømmeressing på pizza..
Samme her!!!!Rømme!! Eeeelsker rømme. På ALT!!
Mannen er avhengaig av melk til sjokolade. Jeg har aldri helt forstått greiaDet er helt normalt! Kjenner minst en til som liker det![]()
Er vel mye med hva man er vant til velPinnekjøtt, svinemør og dampet mørEr ikke så glad i ribbe jeg
![]()
Under et 1/2 år til jul så dere har begynt å planlegge?Pinnekjøtt, svinemør og dampet mørEr ikke så glad i ribbe jeg
![]()
Si detJa, hvordan skal det gå med mini???hehe
Sitter i sofaen og ser to gale kattunger spinne rundtLiten pause i matlagningen..
Hva holder dere på med?
Godt det ikke bare enn megSamme her!!!!
Bruker en hel boks når jeg spiser pizza, taco eller salat![]()
JO! Det er jo HVERTFALL normalt!Mannen er avhengaig av melk til sjokolade. Jeg har aldri helt forstått greia![]()
Man kan jo lureSi dethaha
Hva bringer vi dem inn i![]()
Viktig å være ute i god tid. Men jeg vurdere å lage til neste helg. JUL - JULI..ikke så stor forskjellUnder et 1/2 år til jul så dere har begynt å planlegge?
Kyllingkebab med raita og salatSitter i sofaen og ser to gale kattunger spinne rundt
Hva lagde du?
Så deilig daBle servert pølser og ribbe i bursdagsfeiring. Nå er jeg helt skutt på sofaen hjemme, så blir nok senga snart
Greit å ha noe å gjøre til uka og![]()