Her i huset er det mannen sin jobbJeg stryker, det gjør jeg jo aldri!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her i huset er det mannen sin jobbJeg stryker, det gjør jeg jo aldri!
Den ble braGod ettermiddag
Håper du får en fin tur!
Ååh...hadde mange slike kjolerPrøver gamle klær. Mamma kom med en søplesekk. Noen som er så gamle som meg og husker disse batikk kjolene??? Mener det het det. Elsket denne kjolen når jeg var 15 og den er like god nå
Vis vedlegget 125847
Flinke dere er daJa, det var jo detspørs om det ikke blir litt maling etter jobb i dag også.
Så bra du fikk hjelp med barnaUte og triller. Brød til heving, kake i ovnen. Vasket grønnsaker til salatene. Alt man får gjort når man får noen til å passe unger![]()
Jeg visste ikke at hodet var ute før jeg satte meg og det forsvant opp igjen. Han kunne knekt nakken sa de men endte heldigvis bare opp med å være stiv og skeiv fra nakke til rope, det ble fikset av manuellterapett.
Fordi jeg ikke hadde regelmessig rier , ikke fostervann som gikk og omtrent alle førstegangsfødende ble sendt hjem fordi de kom for tidlig inn...
Jeg satt ikke i bilen, jeg sto halveis oppe!
Tror ikke den tar skade av å stå litt?Hvor tidlig kan man blande sammen salat som skal serveres i kveld?
Alle ingrediensene er vasket og tørket. Og dressing heller jeg ikke på før jeg setter den på bordet...
God ettermiddagGod ettermiddag.(?)
Hva skjer?
Her har jeg og vesla slåss... Det endte med at hun la seg og nå har hun jaggu sovnet... *sukk*
Hørtes behagelig utKengubarnet er hos nabogutten.
Jeg daffe rundt
Veldig koseligSå koselig da! Hvor gammel er hun?
Deilig å være ferdig med detJa..det har aldri vært så rent som nåbrukte over 3 timer der inne, og det er et liiite bad
Vaska vegger, tak og gulv og![]()
Når er hun født?Veldig koselig
Hun er snart 4 måneder og gråter hele tiden![]()
HahaJa da lille U jeg skal snart plukke deg opp.
Nei lille frøken du skal ikke vanne blomstene med såpeboblevann
Ja, jeg vet du kjeder deg eldsten, men sa du ikke at XXX kom hjem igjen i går, hvorfor drar du ikke dit?
Nei dere får ikke datamaskin nå, dere bør være ute i dette fine været.
Ikke vekk pappa er dere snille, han trenger virkelig å få sovet litt
Hva drev du med da??Jeg rakk det aldri i går![]()
Hurra så deiligDen er her i dag![]()
Nå sover endelig U, de eldste har vannkrig med nabo ungene og mannen våkenHahaså herlig!
Blir aldri kjedelige dager![]()
Hva stryker du?Jeg stryker, det gjør jeg jo aldri!