Det er det her i huset ogsåHer i huset er det mannen sin jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det her i huset ogsåHer i huset er det mannen sin jobb
Så typiskDen ble bramannen glemte seøvfølgelig sete når han skulle hente oss, så måtte bli lenger
Må jo prøve å bli ferdigeFlinke dere er da![]()
Men i møre og romsdal? Da er det nok Hellesylt tror jegSå vanskelig dU er da
Mot Stryn
Oooj! Ble du ikke stesset?Veldig kort. Han kom ut med hodet hjemme kl 8.20 men sykehuset trodde ikke på meg siden jeg var førstegangsfødende så vi måtte kjøre til sykehuset selv og da jeg satt meg i rullestolen på parkeringsplassen forsvant han opp igjen. Han ble født 9.27. 3 min etter ankomst føden
Deilig å være ferdig med det![]()
Oi, det var lenge!Jippi etter 3 timer med forsøk sover U.
Håper virkelig ikke frøkna vekker han igjen
Sola velHva er her idag?![]()
Deilig med ferdigmiddagIdag blir det visst Pizzabakeren-middag her... Besøket spanderer, og det passer meg fint siden jeg ikke gidder lage noe likevel
Brukte opp all energien på å vaske bad tidligere![]()
Dagen før (?) U...Når er hun født?
Da blir det litt rolig for hu morNå sover endelig U, de eldste har vannkrig med nabo ungene og mannen våken
Hadde jo vært greit det, jaMå jo prøve å bli ferdige![]()
Hehe..,ja det kan jo ikke være nødvendigJepp! Blir lenge til neste gang det blir gjort SÅ grundig![]()
HeisannHei!
Hva skjer damer?
Husvask ute høres jo genialt ut![]()
Joda, men blir også veldig deilig denne uka uten barn![]()
Akkurat hjemme fra shopping og cafètur. Hva med deg?Hei!
Hva skjer damer?
Krysser fingre for at det snart går i orden!Fortsatt fri for TV og nettBle ikke mye skravling på meg disse dagene likevel. Plages med mobilnett verket og faktisk! Kjedelig. Get så det skulle være i orden i kveld, så vi får se
![]()
Flink daVasket ene veggen og mala litt rekkverk på verandaennå er jeg sliten og sulten
Det blir det nok
Har du fått beisa noe da?