Utrolig hvor møkkete det blir![]()
Ja..ihvertfall når det er lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig hvor møkkete det blir![]()
Han tok seg av UTrodde kanskje mannen passet på henne![]()
Veldig koselig
Hun er snart 4 måneder og gråter hele tiden![]()
Må gjøre littSå flink du er da![]()
I mitt hus ogsåHer i huset er det mannen sin jobb
Det var heftig ja. Hadde lyst å slå ned ene jordmora da når hun sa ar jeg burde kommet før.Omg. Må ha vært litt av en opplevelse. Ikke minst for en førstegangsfødende. Veldig bra at det endte godt da
![]()
D ukene til mammaHva stryker du?![]()
Random qouteUff så kjedelig. Her sovnet hun 14:30 i vognen på shopping - og sov videre i bilstolen på vei hjem. Nå står bilstolen på stuegulvet og hun skal få sove mens jeg spiser middag. Var på tide hun tok seg en lengre dubb
NÅ har jeg nettKrysser fingre for at det snart går i orden!![]()
Etter skjema på pakking, eller skravling?NÅ har jeg nettMen nå har jeg en hel del ting som må pakkes og gjøres klart til vi reiser i mårra, så blir ikke mye skravling uansett da. Fikk besøk idag, så henger langt etter skjema
![]()
Begge deler egentlig!Etter skjema på pakking, eller skravling?
Ikke lett det derVeldig kjedelig.
Han burde ha sover en 2-3 timer.
Sitter og vurderer å putte han i vognen og trille litt, men på den andre siden så er det ikke mer en rett under 1,5 time til vi skal begynne med kveldsstellet heller ...
Jeg har lånt den idagÅåjaden har ikke vært her ihvertfall...
Ja da blir det nok ekstra støveteJa..ihvertfall når det er liteog med vaskemaskin og tørketrommel som lager støv
![]()
Lykke til med pakkingNÅ har jeg nettMen nå har jeg en hel del ting som må pakkes og gjøres klart til vi reiser i mårra, så blir ikke mye skravling uansett da. Fikk besøk idag, så henger langt etter skjema
![]()
Så deilig at de har mulighet til å springe rundtHan tok seg av U
Koselig å sitte på verandaen og så på ungene leke, da.
Har et stort fellesområde rett nedenfor verandaen vår hvor mange barn løp rundt
Her har det bare vært korte lurer i hele dag, frøkna har vært veldig "flink" til å vekke han.Ikke lett det der
Jeg får prøvd meg nå med lille Pernille
Hun sover, har gjort det en time, hvor lenge skal hun få sove uten at det blir krøll ved leggetiden? Hun legger seg 20-2030...
Får vel vekke henne snart..
Håper jeg ogsåOi da! Så liten... Får håpe hun klarer å slappe av litt med gråtingen snart da.