Gjorde ikke det, sov 30 minutter...Oi, det var lenge!håper han får seg en god dupp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde ikke det, sov 30 minutter...Oi, det var lenge!håper han får seg en god dupp..
Stemmer detDagen før (?) U...
15.mars..
Ja veldigSå typisk![]()
Rolig og rolig.Da blir det litt rolig for hu mor![]()
Æsj...kjedelig med korte dupperGjorde ikke det, sov 30 minutter...
Uff så kjedelig. Her sovnet hun 14:30 i vognen på shopping - og sov videre i bilstolen på vei hjem. Nå står bilstolen på stuegulvet og hun skal få sove mens jeg spiser middag. Var på tide hun tok seg en lengre dubbGjorde ikke det, sov 30 minutter...
Hehe..,ja det kan jo ikke være nødvendig![]()
Æsj...kjedelig med korte dupper![]()
Uff så kjedelig. Her sovnet hun 14:30 i vognen på shopping - og sov videre i bilstolen på vei hjem. Nå står bilstolen på stuegulvet og hun skal få sove mens jeg spiser middag. Var på tide hun tok seg en lengre dubb
Så deilig, regner med at du nyter det til det fulleHjemme alene mens mann og barn er hos svigers
Deilig med ferdigmiddag
Vel fortjent!
Hei!
Hva skjer damer?
Her er ikke kveldsstell før 20:30-21.00 ishVeldig kjedelig.
Han burde ha sover en 2-3 timer.
Sitter og vurderer å putte han i vognen og trille litt, men på den andre siden så er det ikke mer en rett under 1,5 time til vi skal begynne med kveldsstellet heller ...
JaSå deilig, regner med at du nyter det til det fulle
Trodde kanskje mannen passet på henneRolig og rolig.
Sitter på verandaen og følger med..
Kan ikke la jentungen løpe ute alene uten å gjøre det.
Hun er tross alt bare 3,5 år gammel
Ååh...kos degHjemme alene mens mann og barn er hos svigers
Utrolig hvor møkkete det blirNei, tror aldri jeg har gjort det så grundig før hellermen jaggu trengtes det!!
Prøver på detÅåh...kos deg![]()