Han sov to timer på bussenJa det er litt lite. Sov godt
Sov kengubarnet noe da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sov to timer på bussenJa det er litt lite. Sov godt
Sov kengubarnet noe da?
Så vanskelig dU er daDet kan være mange steder![]()
Veldig kort. Han kom ut med hodet hjemme kl 8.20 men sykehuset trodde ikke på meg siden jeg var førstegangsfødende så vi måtte kjøre til sykehuset selv og da jeg satt meg i rullestolen på parkeringsplassen forsvant han opp igjen. Han ble født 9.27. 3 min etter ankomst fødenHvor kort var den ?
God ettermiddagGod morgeni dag skal jeg trille tur til byen, det tar ca 2 timer
![]()
God ettermiddag søte duGod morgen alle søte damer her inne![]()
IngentingHva skjer, damer?
Ingenting
Venter på niesen min som jeg skal passe i natt![]()
Jaja, må gjøres det også![]()
Veldig kort. Han kom ut med hodet hjemme kl 8.20 men sykehuset trodde ikke på meg siden jeg var førstegangsfødende så vi måtte kjøre til sykehuset selv og da jeg satt meg i rullestolen på parkeringsplassen forsvant han opp igjen. Han ble født 9.27. 3 min etter ankomst føden
Jeg visste ikke at hodet var ute før jeg satte meg og det forsvant opp igjen. Han kunne knekt nakken sa de men endte heldigvis bare opp med å være stiv og skeiv fra nakke til rope, det ble fikset av manuellterapett.Shit. Hvordan klarte du å sette deg i det hele tatt? Og hvorfor i all verden hørte de ikke på deg? Ble det noen komplikasjoner pga av at han måtte nærmest vente så lenge med hodet ute?
Og det må jo ha vært nesten umulig å sitte i bilen når han var kommet så langt ned![]()
Jeg rakk det aldri i gårHåper vi ser deg![]()
Mangler bare 30 nåSikkert ikke så veldig mange
Den er her i dagSlutt å syt, du skal snart til syden!!!![]()
Så flink du er daJeg stryker, det gjør jeg jo aldri!
Vet det.Mangler bare 30 nå![]()