Skravletråd Juli.

Hvor kort var den ?
Veldig kort. Han kom ut med hodet hjemme kl 8.20 men sykehuset trodde ikke på meg siden jeg var førstegangsfødende så vi måtte kjøre til sykehuset selv og da jeg satt meg i rullestolen på parkeringsplassen forsvant han opp igjen. Han ble født 9.27. 3 min etter ankomst føden

Ja da lille U jeg skal snart plukke deg opp.
Nei lille frøken du skal ikke vanne blomstene med såpeboblevann
Ja, jeg vet du kjeder deg eldsten, men sa du ikke at XXX kom hjem igjen i går, hvorfor drar du ikke dit?
Nei dere får ikke datamaskin nå, dere bør være ute i dette fine været.
Ikke vekk pappa er dere snille, han trenger virkelig å få sovet litt

Veldig kort. Han kom ut med hodet hjemme kl 8.20 men sykehuset trodde ikke på meg siden jeg var førstegangsfødende så vi måtte kjøre til sykehuset selv og da jeg satt meg i rullestolen på parkeringsplassen forsvant han opp igjen. Han ble født 9.27. 3 min etter ankomst føden

Shit:eek:. Hvordan klarte du å sette deg i det hele tatt? Og hvorfor i all verden hørte de ikke på deg? Ble det noen komplikasjoner pga av at han måtte nærmest vente så lenge med hodet ute?
Og det må jo ha vært nesten umulig å sitte i bilen når han var kommet så langt ned :eek:

Shit:eek:. Hvordan klarte du å sette deg i det hele tatt? Og hvorfor i all verden hørte de ikke på deg? Ble det noen komplikasjoner pga av at han måtte nærmest vente så lenge med hodet ute?
Og det må jo ha vært nesten umulig å sitte i bilen når han var kommet så langt ned :eek:
Jeg visste ikke at hodet var ute før jeg satte meg og det forsvant opp igjen. Han kunne knekt nakken sa de men endte heldigvis bare opp med å være stiv og skeiv fra nakke til rope, det ble fikset av manuellterapett.
Fordi jeg ikke hadde regelmessig rier , ikke fostervann som gikk og omtrent alle førstegangsfødende ble sendt hjem fordi de kom for tidlig inn...
Jeg satt ikke i bilen, jeg sto halveis oppe!

Back
Topp