Skravletråd Juli.

Åja, hehe. ;)
Det hjelper nok veldig på at dere som oftest er to.

Jeg er jo veldig vant med å være alene med barn. Mannen begynte i Nordsjøen året før jeg ble gravid med storesøster, så jeg kjenner jo ikke til noe annet. ;) Og så har jeg svigerfamilien nærme som er veldig flinke til å tilby hjelp og avlastning. :)
Nei, jeg må slutte å se mørkt på det. :p
Planlegger dere en nummer 3?

Bare husk at eldste bare kommer til å bli mer og mer selvstendig i årene som kommer og kan ikke bare lære bort rampestreker, men også hjelpe til å gi avlastning..

For eksempel:
U er urolig, og tuller ved puppen selv om han er sulten.
Mellomste trass skriker at hun vil ha saft i den koppen.
Eldste henter saft i riktig kopp og tar med mellomste opp for å leke, U får roen sin og spiser..

Men har ikke råd å ha to forholdsvis nye biler, men den jeg skal bruke til pendling bør jo være litt billig i drift liksom. Bil nr to trenger vi no ikke bruke så innmari mye likevel, så jeg mener at den ikke trenger være verken ny eller fin, sp lenge den er i stand. Jeg har bare 60%stilling og, og ikke verdens best betalte yrke heller, så blir nok litt trange år de neste åra med to små:) Men det gjør ingenting:P thats life:)
Jeg har heldigvis en mann som jobber i bilforretning:p
Noen fordeler må man ha;)

Det gjør mannen og!;) Jeg er litt mer sånn som liker å holde meg til det gode gamle kjente:P Men spennende med ny bil er det jo såklart uansett!:)
Mannen vil veldig ha Volvo! Prøvde en v50 idag, 2012 modell. Veldig fin i hvert fall!
Volvo er bra biler det. Ordentlig gode å kjøre. Jeg er på min 4. :)

Back
Topp