Ja, det passer meg braFlott å få et godt utgangspunkt så tidlig som mulig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det passer meg braFlott å få et godt utgangspunkt så tidlig som mulig![]()
Jeg også, og U vokser så alt for fortEr ganske sikker på det, hehe. Er så glad i babyer.![]()
Flinka
Ja, det er jo typisk:/Ja ikke sant. Vanligvis er han jo oppe da, men hadde vi meldt oss på hadde han garantert sovet lenge på lørdager![]()
Treffer ikke folk for å sitte med nesa i mobilen ,)Men det synes jeg![]()
Må være litt lur nå i disse ferietiderJa, det passer meg bra![]()
Det gjorde visst detHurra så deilig
Det hjalp å trylle![]()
Hadde jeg ikke kommet godt i gang, kunne jeg bare glemt detMå være litt lur nå i disse ferietider![]()
Bytte før mini kommer eller?Nå har vi en liten vw polo![]()
Det kunne jeg ogsåHadde jeg ikke kommet godt i gang, kunne jeg bare glemt det![]()
Nei, da hadde jeg blitt litt fornærmaTreffer ikke folk for å sitte med nesa i mobilen ,)
Gøy å klare det daDet kunne jeg også
Det hadde du hatt lov tilNei, da hadde jeg blitt litt fornærma
Yes det er detGøy å klare det da![]()
Du asa. Kunne jo hatt to profiler og allikevel slått oss andreHurra, passert 3000
Takk for oppdatering!
Elsker å bytte bilHar forresten vært å prøvekjørt bil idagMannen leker med tanken på å kjøpe ny
Brukt ny da
![]()
Kanskje hun har detDu asa. Kunne jo hatt to profiler og allikevel slått oss andre![]()
Dyrt ja! Mannen snakker om å selge den vi allerede har da. Men vi må jo uansett ha to biler når nr to kommer. Jeg jobber i nabokommunen, og så lenge jeg da har bilen, så må han ha en også for å komme seg til henting i SFO og bhgAlltid moro med ny bilmen dyrt...