Skravletråd Juli.

Sorry, jeg leste tickerene dine feil...
Våre babyer er på samme alder.
Min mellomste, og din eldste er på samme alder.
Og dere har vært sammen ca like lenge som eldsten min er gammel.
Har alltid leste det som om du også har 3 barn...

Ikke så langt unna :P
Går egentlig greit.
Er veldig sjeldent jeg har alle tre alene da og mannen er flink til å hjelpe til..

Åja, hehe. ;)
Det hjelper nok veldig på at dere som oftest er to.

Jeg er jo veldig vant med å være alene med barn. Mannen begynte i Nordsjøen året før jeg ble gravid med storesøster, så jeg kjenner jo ikke til noe annet. ;) Og så har jeg svigerfamilien nærme som er veldig flinke til å tilby hjelp og avlastning. :)
Nei, jeg må slutte å se mørkt på det. :P

Elsker å bytte bil:)
Hva ønsker dere?
Det gjør mannen og!;) Jeg er litt mer sånn som liker å holde meg til det gode gamle kjente:P Men spennende med ny bil er det jo såklart uansett!:)
Mannen vil veldig ha Volvo! Prøvde en v50 idag, 2012 modell. Veldig fin i hvert fall!

Sikkert en medvirkende årsak det også;)
Alt pakket og klart??
Til den første turen i alle fall :)
Har funnet frem det neste til sydenturen også da;)

Dyrt ja! Mannen snakker om å selge den vi allerede har da. Men vi må jo uansett ha to biler når nr to kommer. Jeg jobber i nabokommunen, og så lenge jeg da har bilen, så må han ha en også for å komme seg til henting i SFO og bhg:) Blir dyrt, men sånn er det:(
Jepp, de fleste er desverre avhengig av to biler...:rolleyes:
Men ingen vei utenom..

Jepp, de fleste er desverre avhengig av to biler...:rolleyes:
Men ingen vei utenom..
Men har ikke råd å ha to forholdsvis nye biler, men den jeg skal bruke til pendling bør jo være litt billig i drift liksom. Bil nr to trenger vi no ikke bruke så innmari mye likevel, så jeg mener at den ikke trenger være verken ny eller fin, sp lenge den er i stand. Jeg har bare 60%stilling og, og ikke verdens best betalte yrke heller, så blir nok litt trange år de neste åra med to små:) Men det gjør ingenting:P thats life:)

Back
Topp