Skravletråd Juli.

Hehe....nei du kan ikke det:P
Selvfølgelig ikke. Er flink til å ta pauser da, men denne uka har jeg fått gjort litt ihvertfall. Og i helga blir det forhåpentligvis å male og beise verandaen her:)

Kjekt! Hvilken bil da?
Volvo v50, 2012 modell:) jeg vil egentlig ha høyere bil jeg da, men mannen får bare bestemme det. Det er helt greit:) Bestemmer nok litt mer enn han på andre områder, så da går det bra. Farge på barnerommet osv;)

Skikkelig treiging:p hehe
Fortsatt 10 dager til termin da, men håper ikke h*n er så treig som mamman og pappa sin med å komme ut:p
Kjempespent selv jeg nå, på hvordan det blir å være mamma:D

Alt bra med deg da?
Strålende her :D dobbel pergo gjør jobben sin. El-test i dag:

Vedlegg

• 1436462263004.jpg
    1436462263004.jpg
    19,4 KB · Visninger: 5
Volvo v50, 2012 modell:) jeg vil egentlig ha høyere bil jeg da, men mannen får bare bestemme det. Det er helt greit:) Bestemmer nok litt mer enn han på andre områder, så da går det bra. Farge på barnerommet osv;)
Jeg har volvo v50. 2006-modell da, men veldig fornøyd :)

Nei, altså... Greia er at jeg har gode og dårlige dager egentlig. Og på en dårlig dag kan jeg få veldig vondt av bare litt anstrengelse, sånn at jeg nesten ikke greier å stå. Mens på gode dager kan jeg både gå tur og gjøre husarbeid, og bare ha litt vondt. Men ho fysioen mente at så lenge det gjør litt vondt, så skal man prøve å gjøre andre type bevegelser, og hvis det heller ikke hjelper så bør man faktisk bremse ned det man driver på med. Så hvis jeg plutselig skulle få vondt for å gå mens vi er i dyreparken, så burde ikke jeg gå i 4 timer til, liksom!

Sånn ja. Var vel det jeg fikk beskjed om av fysio og ja. Viktig å lytte til de som kan det;)
Og det kan vel kanskje være greit å ha med en rullestol da ja, så du brått ikke blir stående på et sted

En Volvo v50, 2012 :) Var ganske fornøyd, bortsett fra at jeg egentlig foretrekker litt høyere bil da.
Okei. Hva har dere i dag da?
Vi har vw Passat og er veldig fornøyd med den :)

Back
Topp