Skravletråd Juli.

Sånn ja. Var vel det jeg fikk beskjed om av fysio og ja. Viktig å lytte til de som kan det;)
Og det kan vel kanskje være greit å ha med en rullestol da ja, så du brått ikke blir stående på et sted
Ja, det ville vært litt dumt:) og så er det noe med det at jeg enda har 4,5 mnd igjen, og vil helst unngå å bli helt sengeliggende. Så da er det vel lurt å høre på henne:P Ikke så lett å bremse seg selv alltid da! Noen ting må bo bare gjøres:)

Volvo v50, 2012 modell:) jeg vil egentlig ha høyere bil jeg da, men mannen får bare bestemme det. Det er helt greit:) Bestemmer nok litt mer enn han på andre områder, så da går det bra. Farge på barnerommet osv;)
Det er en fin bil da, men i likhet med det foretrekker jeg høyere bilen...

Jeg har volvo v50. 2006-modell da, men veldig fornøyd :)
Se der ja! Mannen er volvo-fan for å si det mildt, så tror han har veldig lyst til å bytte ut Mitsubishi outlanderen vår nå. Selv om jeg egentlig liker den type bil bedre:P Men vi får se hva det blir. Mannen får egentlig bare styre med ddet som han vil:)

Ja, det ville vært litt dumt:) og så er det noe med det at jeg enda har 4,5 mnd igjen, og vil helst unngå å bli helt sengeliggende. Så da er det vel lurt å høre på henne:P Ikke så lett å bremse seg selv alltid da! Noen ting må bo bare gjøres:)

Jobber du noe da? Jeg har ikke klart å gjøre noe nesten jeg da, men det er vel pga energien og ikke bekkenet da.
Er litt kjedelig å bli sengeliggende resten av tida ja:(

Er nok det. Men føler liksom ikke at jeg bare kan legge meg ned og si jeg har vondt heller. Stakkars mannen da som jobber mer enn fullt, og er sliten han og. Får meg likso ikke til å legge mer over på han heller! Blir rotete i huset i tiden fremover i hvert fall!;)
Men det må du bare! Ellers kan det bli ille

Back
Topp