Ligger på 567 nåHvordan ligger du an nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på 567 nåHvordan ligger du an nå da?
Ja, det ville vært litt dumtSånn ja. Var vel det jeg fikk beskjed om av fysio og ja. Viktig å lytte til de som kan det
Og det kan vel kanskje være greit å ha med en rullestol da ja, så du brått ikke blir stående på et sted
YohooStrålende herdobbel pergo gjør jobben sin. El-test i dag:
Du kommer deg over hvis du vil. Enda god tid på deg ;Ligger på 567 nå![]()
Jeg var på en hver uke på slutten. Ble leiHihi, ble ikke så mange at jeg ble lei her da![]()
Rimelig sikker på at vi ble enig om at det var megTror det var meg altså![]()
![]()
Det er en fin bil da, men i likhet med det foretrekker jeg høyere bilen...Volvo v50, 2012 modelljeg vil egentlig ha høyere bil jeg da, men mannen får bare bestemme det. Det er helt greit
Bestemmer nok litt mer enn han på andre områder, så da går det bra. Farge på barnerommet osv
![]()
Da skjønner jeg at man kan bli leiJeg var på en hver uke på slutten. Ble lei
Det skal bli nå vet duYohoo
Happy humpingnå må det bli baby hos deg og snart♡♡♡
Vi får være enig om å være uenig i denne sakenRimelig sikker på at vi ble enig om at det var meg![]()
![]()
![]()
Så bra pergo gjør jobbenStrålende herdobbel pergo gjør jobben sin. El-test i dag:
Ja, har troa på at det skal gå fintDu kommer deg over hvis du vil. Enda god tid på deg ;![]()
Se der ja! Mannen er volvo-fan for å si det mildt, så tror han har veldig lyst til å bytte ut Mitsubishi outlanderen vår nå. Selv om jeg egentlig liker den type bil bedreJeg har volvo v50. 2006-modell da, men veldig fornøyd![]()
Ja, det ville vært litt dumtog så er det noe med det at jeg enda har 4,5 mnd igjen, og vil helst unngå å bli helt sengeliggende. Så da er det vel lurt å høre på henne
Ikke så lett å bremse seg selv alltid da! Noen ting må bo bare gjøres
![]()
Godt jobba!Hurra, passert 3000
Takk for oppdatering!
Ja, troa må du ha om det skal gåJa, har troa på at det skal gå fint![]()
Kjempebra. Så nå må bare egget oppføre seg fint og bli til en spireSå bra perforert gjør jobben
Det skal bli nå vet du![]()
Men det må du bare! Ellers kan det bli illeEr nok det. Men føler liksom ikke at jeg bare kan legge meg ned og si jeg har vondt heller. Stakkars mannen da som jobber mer enn fullt, og er sliten han og. Får meg likso ikke til å legge mer over på han heller! Blir rotete i huset i tiden fremover i hvert fall!![]()