Så spennendeHar forresten vært å prøvekjørt bil idagMannen leker med tanken på å kjøpe ny
Brukt ny da
![]()
Hvilken bil da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeHar forresten vært å prøvekjørt bil idagMannen leker med tanken på å kjøpe ny
Brukt ny da
![]()
Du også?!Skal opp på 2000 og vinne bilstol jeg![]()
Har god tro på at jeg kommer over 2000 nåDet er du med goood margin![]()
Selvfølgelig ikke. Er flink til å ta pauser da, men denne uka har jeg fått gjort litt ihvertfall. Og i helga blir det forhåpentligvis å male og beise verandaen herHehe....nei du kan ikke det![]()
Volvo v50, 2012 modellKjekt! Hvilken bil da?
Strålende herSkikkelig treiginghehe
Fortsatt 10 dager til termin da, men håper ikke h*n er så treig som mamman og pappa sin med å komme ut
Kjempespent selv jeg nå, på hvordan det blir å være mamma
Alt bra med deg da?
Ikke rart du er sliten!
U sovnet ganske fort i dagBlir deilig når kvelden kommer nå da![]()
Så deilig daJippi, så gøy![]()
Hvordan ligger du an nå da?Skal opp på 2000 og vinne bilstol jeg![]()
Neeeeeida. Bare megDu også?!mange som skal vinne den gitt!
![]()
Så gøy, hvilken type bil?Har forresten vært å prøvekjørt bil idagMannen leker med tanken på å kjøpe ny
Brukt ny da
![]()
Det var gøyJippi, så gøy![]()
Jeg har volvo v50. 2006-modell da, men veldig fornøydVolvo v50, 2012 modelljeg vil egentlig ha høyere bil jeg da, men mannen får bare bestemme det. Det er helt greit
Bestemmer nok litt mer enn han på andre områder, så da går det bra. Farge på barnerommet osv
![]()
Nei, altså... Greia er at jeg har gode og dårlige dager egentlig. Og på en dårlig dag kan jeg få veldig vondt av bare litt anstrengelse, sånn at jeg nesten ikke greier å stå. Mens på gode dager kan jeg både gå tur og gjøre husarbeid, og bare ha litt vondt. Men ho fysioen mente at så lenge det gjør litt vondt, så skal man prøve å gjøre andre type bevegelser, og hvis det heller ikke hjelper så bør man faktisk bremse ned det man driver på med. Så hvis jeg plutselig skulle få vondt for å gå mens vi er i dyreparken, så burde ikke jeg gå i 4 timer til, liksom!
En Volvo v50, 2012Så spennende
Hvilken bil da?
Det høres bra ut med fri nåU sovnet ganske fort i dag
Mannen bader de eldste.
Skal snart til å pakke ut de siste varene så har jeg fri resten av kvelden![]()
Gratulerer så myeHurra, passert 3000
Takk for oppdatering!
Det ville jo bare vært dumtSkal starte med bassengtrening også i høst da
Blir bra!
Okei. Hva har dere i dag da?En Volvo v50, 2012Var ganske fornøyd, bortsett fra at jeg egentlig foretrekker litt høyere bil da.