Haha!! Ble ikke veldig store posjonen på meg da.. To egg og en ristet brødskive. Forsvant fort gett!Så kjapp du er da!!?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!! Ble ikke veldig store posjonen på meg da.. To egg og en ristet brødskive. Forsvant fort gett!Så kjapp du er da!!?![]()
Jepp, er det![]()
Har enda ikke trilla den utendørs da![]()
Vi måtte jo ha litt til vår nymalte stue ;-)Haha!Såpass ja! Hva har du handla?
Samme som meg detBare sitte i sofaen og sløve ;-)
Du da?
Hvor mange har du fått nå de siste 46 minuttene da?Akkurat nå mangler jeg 46 innlegg på 1.000
Jeg synes det var veldig godt med permisjon om sommeren, men jentungen var liten så vi holdt oss bare i skyggenikke bare bare med permisjon i sommervarmen. eller nå er sommervarmen forsvunnet da.... men når vi først hadde sol var jeg mest i skyggen likevellillemor er ikke akkurat i ro heller så egentlig bare styr å ha ho ute
![]()
Ja..må nok vente litt![]()
ja går i ett om dagenKrever vel litt oppmerksomhet da ja![]()
Nå regner jeg med at du har spist ;-)Fikk forespørsel av mannen om å steke egg. Så først nei, men så fikk jeg jo så lyst på selv da..Så får bli skravling når jeg er ferdig å spise
![]()
Hihi, okeiJa! Jeg er ingen jobbeperson.Skulle gjerne vært husmor, hehe.
Hvilke trinn er du lærer for?
Husker ikke forrige engang jegDet må du gjøre.
Du hadde jo et enkelt tall å huske ved forrige oppdatering![]()
Hehe...
Godt å ha det kjølig igjen?![]()
Haha, takk det hørtes bedre ut!Kveldsmåltider kanskje?![]()
Litt kokko kanskje?Litt sært å trille tur med tom vogn.![]()
Jaa, det er jo det♥ja går i ett om dagenmen er jo bare koselig da
![]()
hadde vært lettere om ho var litt mindre ja og ikke kom seg så langt avgårdeJeg synes det var veldig godt med permisjon om sommeren, men jentungen var liten så vi holdt oss bare i skyggen
Holdt oss hjemme i Norge da, og det var ikke alt for varmt heller. Hun var mye mindre enn din er, så var jo mye roligere da![]()
Neida du er ikke den enesteIkke jeg heller. Trodde jeg var den eneste. Blir svett bare jeg kjører forbi på E6 og ser den stappa parkeringsplassen jeg![]()
Du hadde 2222Husker ikke forrige engang jeg