Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da blir det værre jaRekker ikke tur retur på 3 timer desverre![]()
Sånn skal det værekoser meg litt for mye![]()
Vært mye inne vi og. Gikk en tur på butikken i regnværet. Er et lite stykke, faktisl, men var godt å komme seg utvært gråvær her så bare vært inne og kost oss.... lekt mye med snuppa som er inni en periode hvor ho vil ha selskap heile tida....
Barnslig enkeltOi, hvor det går 31 igjen nå![]()
hehe, godt du sier detSånn skal det være![]()
Hurra!Vondt i ryggen, går mye på do og jentungen har sovet dårlig :/
Mm....heldig duhar masse rester etter vi feira samboers bursdag i helga.... lagde langpanne og vurderte å halvere oppskriften men gjorde det ikke.... selv med halv porsjon ville det blitt rester, så har en del![]()
akkurat passert 8 mndVært mye inne vi og. Gikk en tur på butikken i regnværet. Er et lite stykke, faktisl, men var godt å komme seg utHvor gammel er snuppa di?
Ferdig allerede jegKos deg med egg![]()
kjekt å ha om en plutselig får besøk eler ikke gidder bake før det kommer folk...Mm....heldig dusmart å fryse ned!
Slappe avHva skal dere i kveld?
Vi hadde et møte på helsestasjonen vi, og så måtte vi organisere det selv etterpå.jo vi er tre stk.... ene er naboen min og ho er ofte på trilletur, men har hund også som skal luftesho er stort sett på farten....
kom aldri i gang med noe fast møtegreier.... kun treffene på helsestasjonen....
her er samboer tidlig hjemme fra jobb så da er vi mye hjemme og koser oss sammen alle tre![]()
Er veldig koselig.Så koselig å ha en sånn barselgruppe!!
Vi hadde et møte på helsestasjonen vi, og så måtte vi organisere det selv etterpå.
Begynte å møtes hos hverandre, men når sommeren kom ble det trilling
Går gjerne en 8-9 km
Nå er jeg mettgodt! Men vet ikke om jeg liker den vanen min jeg har starta på i det siste med å spise to kveldsmater.. Kanskje jeg begynner å bli en hobbit??:O
Hadde ikke no engasjert barselgruppe sist desverre... Nå har jeg jo flytta til ny by og, så håper på at det blir annerledes denne gangen sånn at jeg kan bli kjent med noen.Er veldig koselig.
Elsker å trille selv, syns det var syns at den forrige ikke ville det så ble trillende alene.
Har ferie en mnd til jeg![]()
Mye bra som du serHurra!