Skravletråd Juli.

Nå er jeg mett:) godt! Men vet ikke om jeg liker den vanen min jeg har starta på i det siste med å spise to kveldsmater.. Kanskje jeg begynner å bli en hobbit??:O

vært gråvær her så bare vært inne og kost oss.... lekt mye med snuppa som er inni en periode hvor ho vil ha selskap heile tida....
Vært mye inne vi og. Gikk en tur på butikken i regnværet. Er et lite stykke, faktisl, men var godt å komme seg ut:) Hvor gammel er snuppa di?

jo vi er tre stk.... ene er naboen min og ho er ofte på trilletur, men har hund også som skal luftes ;) ho er stort sett på farten....
kom aldri i gang med noe fast møtegreier.... kun treffene på helsestasjonen....

her er samboer tidlig hjemme fra jobb så da er vi mye hjemme og koser oss sammen alle tre :)
Vi hadde et møte på helsestasjonen vi, og så måtte vi organisere det selv etterpå.
Begynte å møtes hos hverandre, men når sommeren kom ble det trilling :)
Går gjerne en 8-9 km

Vi hadde et møte på helsestasjonen vi, og så måtte vi organisere det selv etterpå.
Begynte å møtes hos hverandre, men når sommeren kom ble det trilling :)
Går gjerne en 8-9 km

fikk jo i november og første tida var det ikke så mye trillevær... første møte på helsestasjonen var i begynnelsen av desember.... hadde mer enn nok med å bli ferdig med julegavene da ;)

når en ikke begynner med en gang så blir det fort at det ikke blir noe i det heile tatt ;)

Nå er jeg mett:) godt! Men vet ikke om jeg liker den vanen min jeg har starta på i det siste med å spise to kveldsmater.. Kanskje jeg begynner å bli en hobbit??:O

Bare en måte å finne ut av det på...
Først må du måle det og sjekke om du har blitt kortere, og deretter må du telle antall frokoster du spiser i morgen tidlig

Back
Topp