Hihi, skjønner denJeg hadde vært sykt sjalu om det ikke hadde vært for at jeg har permisjon.I barnehagen har vi bare tre uker lang sommerferie.
![]()
Deilig med permisjon nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, skjønner denJeg hadde vært sykt sjalu om det ikke hadde vært for at jeg har permisjon.I barnehagen har vi bare tre uker lang sommerferie.
![]()
Lurt! Får be femåringen måle meg på veggen i mårra!! Mulig jeg har fått mer hår på føttene og!:O dette blir en utfordring å fortelle mannen..Bare en måte å finne ut av det på...
Først må du måle det og sjekke om du har blitt kortere, og deretter må du telle antall frokoster du spiser i morgen tidlig
Haha...kos daNå er jeg mettgodt! Men vet ikke om jeg liker den vanen min jeg har starta på i det siste med å spise to kveldsmater.. Kanskje jeg begynner å bli en hobbit??:O
Var ikke mye han fikk.
En teskje kanskje
Hahaha, ja jeg vet, så jeg krabbet begge veierHver nå litt forsiktig med den hoppingen, det kan fort bli glatt når det er vått
Ja, bruker rundt 4 timerda blir det værre ja![]()
Så kjapp du er da!!?Ferdig allerede jegVar godt!
Hihi, skjønner den
Deilig med permisjon nå da![]()
Hihi, skjønner den
Deilig med permisjon nå da![]()
Veldig lurt detkjekt å ha om en plutselig får besøk eler ikke gidder bake før det kommer folk...
eller om en bare vil ha noe å kose seg med![]()
Krever vel litt oppmerksomhet da jaakkurat passert 8 mnd![]()
Bare to puter til å ha inni putetrekkene vi kjøpte sist.Det vil jeg trohva kjøpte du i dag?
ikke bare bare med permisjon i sommervarmen. eller nå er sommervarmen forsvunnet da.... men når vi først hadde sol var jeg mest i skyggen likevellillemor er ikke akkurat i ro heller så egentlig bare styr å ha ho ute
![]()
Bare sitte i sofaen og sløve ;-)Hva skal dere i kveld?
Det går unna her nå... Klarer jo ikke å følge med oppi hele denne vogn-beundringa mi![]()
![]()
Ja jeg koser meg jegHaha...kos da![]()
Joda, jeg gjorde det ;-)Det har vi snakket om før!!
Vi krabber i dusjen gjør vi ikke![]()
Så du er fornøyd med vogna enda?![]()
Kveldsmåltider kanskje?Ja jeg koser meg jegLurer på om kveldsmater er et godkjent ord forresten...