Kommer nå helt an på kaken detBeundrer folk som orker å starte å bake så sent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer nå helt an på kaken detBeundrer folk som orker å starte å bake så sent![]()
Ja de holdt på å dævve av latterHehe. De syns jo og det er så morsomt når vi voksne hiver oss med også.![]()
Klær og sko til meg selv, klær til jentungen og ny bilstolShoppet hva?
Håper detWee, kanskje det har snudd?!![]()
God nattNå går jeg og ser en episode "Akutten" før jeg legger meg. God natt til dere alle![]()
Jepp, selv på en tirsdagDet er det viktigste, man må jo kose seg litt![]()
Ikke for min del! Baking betyr søling og oppvask på kjøkkenetKommer nå helt an på kaken det
Ha en flott nattNå går jeg og ser en episode "Akutten" før jeg legger meg. God natt til dere alle![]()
GøyKlær og sko til meg selv, klær til jentungen og ny bilstol![]()
Jeg foretrekker å kose meg litt hver dag, jeg.Jepp, selv på en tirsdag![]()
Jepp, selv på en tirsdag![]()
Har kjøpt maxicosi cabriofixGøyHvilken bilstol?
Jada...og nå er skålen tomEt tygg og du er hekta![]()
5 minutters kake i en kopp gir hverken mye oppvask eller sølIkke for min del! Baking betyr søling og oppvask på kjøkkenetIkke overskudd til sånt!
Hva er det med all denne fristinga på dette forumet herNå skal jeg gå og lage meg kake :-D
Noen fordeler med å være alene hjemme![]()
Da må du bare hente mer daJada...og nå er skålen tom![]()
Det er sant. Ikke fått prøvd den enda jeg da5 minutters kake i en kopp gir hverken mye oppvask eller søl![]()
Det blir litt drøytNei, ikke på pakkelista ihvertfall![]()
God rockNei nå må jeg rocke 15 mon!