Ja det er nok detmen må jo handle litt utover høsten tenker jeg for lillebror kommer jo til å vokse jevnt og trutt
![]()
Helt sikkert ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er nok detmen må jo handle litt utover høsten tenker jeg for lillebror kommer jo til å vokse jevnt og trutt
![]()
Ooops...Nei! Synd for du
Ikke jeg heller. Må ha PC i hus!Ville ikke klart meg uten
Hadde vært gøy med bilstol eller Stelleveske![]()
Ja, det er det virkeligSkjønner detFlotte premier begge
![]()
Ja, det er jo 45 mil å kjøre, så det nå hun jo nesten. Usikker på hvor lenge, ut uka kanskje?
Jepp, han har virkelig movesHehe, disse ungene vet hvordan det skal gjøres.![]()
Bilsete hadde ikke vært feil, men spørs om jeg gidder 2000Ja, det er det virkelig![]()
Hjelp, hva har jeg rotet meg borti nå.På hva?
Dette var snakk om shoppestopp
Men du tenkte på 2000 innlegg eller?
Helt sikkert ja![]()
Synes 2000 er vel høyt, men vi får se da hva jeg klarerBilsete hadde ikke vært feil, men spørs om jeg gidder 2000![]()
Jepp, han har virkelig moves![]()
Flink du er daNei nå må jeg rocke 15 mon!
Tror jeg har mistet tellingen på hvor mange vi har etterhvertIkke jeg heller. Må ha PC i hus!
Hjelp, hva har jeg rotet meg borti nå.
Jeg blir ikke med på noe shoppestopp....
Var innlegg jeg tenkte på, ja.
Hvor lenge skal dere shoppestoppe?
Helt fantastiskMen det er sikkert godt da![]()
Det klarer du helt fintSynes 2000 er vel høyt, men vi får se da hva jeg klarer![]()
Sikkert lurtSå får ta shoppingen etter han er født og jeg ser litt hvordan han vokser og hva slags str han bruker![]()
Var jeg som sa at jeg ikke skulle shoppe noe mer før etter ferienHjelp, hva har jeg rotet meg borti nå.
Jeg blir ikke med på noe shoppestopp....
Var innlegg jeg tenkte på, ja.
Hvor lenge skal dere shoppestoppe?