Wee, kanskje det har snudd?!Tror det er et japansk merke. Ikke så vanlig heller tror jeg. Har i hvert fall ikke sett noen andre som har sånn tlf. Den er helt grei, men savner samsungen med stor skjerm![]()
Ikke vært plaga nå den siste halvtimen da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wee, kanskje det har snudd?!Tror det er et japansk merke. Ikke så vanlig heller tror jeg. Har i hvert fall ikke sett noen andre som har sånn tlf. Den er helt grei, men savner samsungen med stor skjerm![]()
Ikke vært plaga nå den siste halvtimen da!
Her og. Mannen bygger og setter sammen egne også, så det er aldri mangel på pc å brukeTror jeg har mistet tellingen på hvor mange vi har etterhvert![]()
Klarer hvis du vilSynes 2000 er vel høyt, men vi får se da hva jeg klarer![]()
Det er vel litt mer effektivt vel?Bruker for det meste PC, jeg
Er ikke helt overbevist selv endaDet klarer du helt fint
Rock i veiNei nå må jeg rocke 15 mon!
Skal i alle fall ta 1500Klarer hvis du vil![]()
Hadde ikke jeg heller før mannen åpnet denDet har jeg ikke lyst på
God nattNå går jeg og ser en episode "Akutten" før jeg legger meg. God natt til dere alle![]()
Ikke shoppe på ferien, den skjønte jeg ikkeVar jeg som sa at jeg ikke skulle shoppe noe mer før etter ferien![]()
Et tygg og du er hektaHadde ikke jeg heller før mannen åpnet den![]()
Spiser det innimellom jegAldri vært no glad i det egentlig..
Har jo shoppet så mye før ferienIkke shoppe på ferien, den skjønte jeg ikke![]()
Beundrer folk som orker å starte å bake så sentNå skal jeg gå og lage meg kake :-D
Noen fordeler med å være alene hjemme![]()
Sikkert lurt
Nå må du være veldig fødeklar?
HeldigJeg skal spise en i morgen![]()
Vi har minst 3 mac laptoper, 3 windows laptoper og 1,5 stasjonære, og selvfølgelig 2 iPad'er og smarttelefonerHer og. Mannen bygger og setter sammen egne også, så det er aldri mangel på pc å bruke![]()
HihiSpiser det innimellom jegmen jeg spiser jo alt
![]()
Shoppet hva?Har jo shoppet så mye før ferien![]()