Har ikje du lagt deg?!altså den klubben kan du bare glemme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikje du lagt deg?!altså den klubben kan du bare glemme!
Jeg skal spise en i morgenÅh... Har spist opp en kurv i dag![]()
Hva har mannfolka gjort?Enkelte mannfolk altså! Nei det gjelder ikke min..
Hørtes godt utNå skal jeg gå og lage meg kake :-D
Noen fordeler med å være alene hjemme![]()
Hehe! Tenkte jeg skulle bruke den en stund da, og se om jeg ikke blir vant med den. Har jo ikke PC, så er greit å ha app da, går jo feks kjappere å switche mellom forumene og sånn.. Bruker du mobil eller pc da?Jeg synes de vr noe dritt..
Du har 1.151 på forrige oppdatering så det er et stykke opp, og du skravler jo du også så er ikke så sikker på detDet hadde vært noe
Snart forbi meg nå![]()
Ikke lenge igjen til du kan det nå
Nei! Synd for duHar ikje du lagt deg?!![]()
Får vente til jeg tar ferie da, så kan du klatre forbiDu har 1.151 på forrige oppdatering så det er et stykke opp, og du skravler jo du også så er ikke så sikker på det
Bedre sent enn aldriGod kveld
Har ikke hatt tid før nå, soving å sutrete baby og besøk![]()
Prøv å avinnstaller og innstaller igjen kanskje?Huawei. Men vil bytte til samsung når abonnementet går utKan jo hende det er nettet det er noe galt med, eller. .?
Jeg bruker både pc og mobilHehe! Tenkte jeg skulle bruke den en stund da, og se om jeg ikke blir vant med den. Har jo ikke PC, så er greit å ha app da, går jo feks kjappere å switche mellom forumene og sånn.. Bruker du mobil eller pc da?
Haha...hopp og sprett, helt bananas
Lært av 4 åringen![]()
Nå skal jeg gå og lage meg kake :-D
Noen fordeler med å være alene hjemme![]()
Dytter i meg engelsk konfekt jeg...Er ferdig med en nå, veldig godt.
Vurderer å ta mer![]()
Vi får nå se på det..Får vente til jeg tar ferie da, så kan du klatre forbi![]()