Det får bli en annen dag. Orker ikke dra på butikken nå som jeg har fått på meg nattbuksaEr bare å sett i gang å lag den det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får bli en annen dag. Orker ikke dra på butikken nå som jeg har fått på meg nattbuksaEr bare å sett i gang å lag den det..
Er veldig godtVann i munnen*
De er utrolig slitsommeDet gjør heldigvis ikke frøkna heller, men eldste var helt gal etter dem når han var yngre
Hjemmelaget syltetøy er noe av det beste jeg vet omDet har jeg også lyst til![]()
Skjønte det etterhvertIkke på megpå Kengu!
Hun bare later somKengu pleier heller ikke å legge seg tidlig![]()
Du nærmer deg vel med stormskrittDet kan hun.
Har ikke 1.000 en gang jeg![]()
Vi hadde hel langtidstekt biff her om dagen og da lagde jeg et ekstra stort stykke slik at halvparten ble spist da, og resten ble roastbiffDet får bli en annen dag. Orker ikke dra på butikken nå som jeg har fått på meg nattbuksa![]()
Jeg synes de vr noe dritt..Mye plaga med den?
Heldige duJa, jeg har akkurat spist![]()
Ja, det er detHjemmelaget syltetøy er noe av det beste jeg vet om![]()
Har passert dagens mål på 750..Du nærmer deg vel med stormskritt![]()
Jeg og! Deilig å kunne ta opp av fryseren på vinterenDet har jeg også lyst til![]()
Får helt nller innimellom.Mange av de er garantert til å bli sprø av ja, både kvinnfolk og mannfolk![]()
Veldig lurt. Godt å ha noe digg pålegg på lur.Vi hadde hel langtidstekt biff her om dagen og da lagde jeg et ekstra stort stykke slik at halvparten ble spist da, og resten ble roastbiff![]()
Det smakte godtHeldige du![]()
Ja, det er jo 45 mil å kjøre, så det nå hun jo nesten. Usikker på hvor lenge, ut uka kanskje?Hehe, så herlig.Skal hun bli noen dager?
Godt jobbetHar passert dagens mål på 750..
Det hadde vært noeJeg og! Deilig å kunne ta opp av fryseren på vinteren![]()
Det hender det skjer her også...men ikke veldig ofte?Du skrev forresten at jeg kommer til å bli fornøyd med appen. Vet ikke helt jeg. Får ikke til å sitere de innleggene jeg ønsker. Merker innlegget og trykker på "sitér", men så får jeg bare opp at appen ikke finner innlegget.. Derfor jeg måtte sitere deg i et annet innlegg nå. Skjedd mange ganger allerede, og jeg tok appen i bruk i dag.. Så ikke veldig imponert riktig enda![]()