Skravletråd Juli.

Hahaha, ja var mer aktiv før, under og etter svangerskap og fødsel med frøkna. Dabbet av rett etter jul på terminforumet. Dessverre, vi var fortsatt over 30 aktive brukere innom stort sett hver dag. Vi hadde holdt sammen da i over 3 år!!

Er vel ikke på 4.plass over forumets mest aktive brukere gjennom tidene for ingenting :-P

Jeg bruker bare appen jeg, synes det er mye lettere å svare i tråder med den ;-) Jeg liker ikke nettleser ;-)
Åj, 4.plass! Visste ikke det fantes en sånn ratingliste engang jeg!
Gøy med terminforum! På terminforumet mitt med førstemann er det vel ingen igjen nå. Men har gått 6år da! Og var vel ikke såå aktiv der sist heller, om jeg ikke husker feiø. Er mye mer aktiv på terminforumet dette svangerskapet:)

Regna sånn grovt ut at jeg må ha rundt 70 innlegg om dagen for å greie 2000 denne mnd. Det betyr at jeg må sette opp farta mi litt!

Regna sånn grovt ut at jeg må ha rundt 70 innlegg om dagen for å greie 2000 denne mnd. Det betyr at jeg må sette opp farta mi litt!
Det klarer du hvis det er litt liv :)

Åj, 4.plass! Visste ikke det fantes en sånn ratingliste engang jeg!
Gøy med terminforum! På terminforumet mitt med førstemann er det vel ingen igjen nå. Men har gått 6år da! Og var vel ikke såå aktiv der sist heller, om jeg ikke husker feiø. Er mye mer aktiv på terminforumet dette svangerskapet:)
Joda, men den er lettest i nettleseren.
Når du er inne for å sjekke topplista så er det en fane der det står medlemmer. Trykk der, så kan du velge mest aktive brukere.

1436284701392.jpg

Back
Topp