Hvor mye av hvert?Jeg hadde alle ingredienser i en shaker og ristet godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye av hvert?Jeg hadde alle ingredienser i en shaker og ristet godt![]()
Åj, 4.plass! Visste ikke det fantes en sånn ratingliste engang jeg!Hahaha, ja var mer aktiv før, under og etter svangerskap og fødsel med frøkna. Dabbet av rett etter jul på terminforumet. Dessverre, vi var fortsatt over 30 aktive brukere innom stort sett hver dag. Vi hadde holdt sammen da i over 3 år!!
Er vel ikke på 4.plass over forumets mest aktive brukere gjennom tidene for ingenting![]()
Jeg bruker bare appen jeg, synes det er mye lettere å svare i tråder med den ;-) Jeg liker ikke nettleser ;-)
Jeg får vurdere til jentungen![]()
Burde vel tatt rød da![]()
Det husker jeg ogVar gode å ha på![]()
Mye lekre klær der ogJa jeg skjønner det her![]()
Må inn å ta en titt senere i kveldDa sparer du iallefall litt![]()
Det klarer du hvis det er litt livRegna sånn grovt ut at jeg må ha rundt 70 innlegg om dagen for å greie 2000 denne mnd. Det betyr at jeg må sette opp farta mi litt!
Gjør detMå inn å ta en titt senere i kveld![]()
Jeg hadde vel 1 espresso, 2 dl melk, 7 isbiter og en liten dæsj med sjokoladesaus (kunne tatt litt mer av den)Hvor mye av hvert?
Joda, men den er lettest i nettleseren.Åj, 4.plass! Visste ikke det fantes en sånn ratingliste engang jeg!
Gøy med terminforum! På terminforumet mitt med førstemann er det vel ingen igjen nå. Men har gått 6år da! Og var vel ikke såå aktiv der sist heller, om jeg ikke husker feiø. Er mye mer aktiv på terminforumet dette svangerskapet![]()

Er vel ikke så lurt, når jeg egentlig skulle drøye mer shopping til etter ferienGjør det![]()
Jeg handler mye der i grunnJa det var mye fint der![]()
Ingen tvil om 1.plass der hellerJoda, men den er lettest i nettleseren.
Når du er inne for å sjekke topplista så er det en fane der det står medlemmer. Trykk der, så kan du velge mest aktive brukere.
Vis vedlegget 125207
Det bør jo gå da, er ikke så mye detRegna sånn grovt ut at jeg må ha rundt 70 innlegg om dagen for å greie 2000 denne mnd. Det betyr at jeg må sette opp farta mi litt!
Var egentlig 200 jeg gikk for ogsåDet bør jo gå da, er ikke så mye det![]()
Jeg er over 200 jeg nå, så skriver bare for moro skyld ;-)
Jeg handler mye der i grunn![]()
Satt og ventet på mannen som var i butikken, og U fikk sitte på fanget så lengeGreit nå babyen kan ta over.![]()
Det må du jaSå artig damå Google det etterpå
![]()