Emmaljunga edge duo, gråHer er alt bare bra![]()
Hvilken vogn har du bydd på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga edge duo, gråHer er alt bare bra![]()
Hvilken vogn har du bydd på?
Da skal jeg jobbe en uke lenger enn degStarter på fredag her hele familien. Da kan det komme![]()
Haha...akkurat som det pleier å væreJa særlig nå med ei som er potte sur og fortsatt trøtt![]()
Det hadde vi også, til begge ungene. Veldig glad i den vogna jeg :-DEmmaljunga edge duo, grå2500
ikke egentlig den vogna jeg hadde tenkt, men det er helt greit!
![]()
Ja, tåler det selv om det ikke er ferieDa skal jeg jobbe en uke lenger enn degmen tar gjerne sol allikevel
![]()
Begynner å gå seg til nå ;-)Haha...akkurat som det pleier å være
Tipper hun snart blir solstråle igjen!
Thank usvidd av uhorvelig mye penger
![]()
Det pleier jeg og lage ogI dag skal jeg prøve meg på iskaffe![]()
Ja, selv om det ikke er veldig varmt i dag da så skal jeg lageDet pleier jeg og lage ogLager cappuccino med kaffemaskinen min, har i litt sukker og så setter jeg i kjøla. Sååå godt på varme dager
![]()
Mange som mener den er litt tung, men jeg vil heller ha en tung og robust vogn, enn en som er vanskelig å ha kontroll på i ulendt terrengDet hadde vi også, til begge ungene. Veldig glad i den vogna jeg :-D
Solgte den for 2000,- i vinter. Med endel ekstra nettinger, beskyttelsestrekk osv.
Det er godt uansettJa, selv om det ikke er veldig varmt i dag da så skal jeg lage![]()
Har skyet over her nå![]()
Jeg lagde med isbiter, espresso, skummet melk og en liten dæsj sjokoladesausDet er godt uansett![]()
Mmm... Hørtes godt ut!Jeg lagde med isbiter, espresso, skummet melk og en liten dæsj sjokoladesaus![]()
Så flink hun erJa gikk bra ;-)
Men hun måtte fort på do da når jeg fikk liv i henne![]()
Hun er fortsatt trøtt i trynet![]()
Kanskje tidlig kveld i kveld, og akkurat nå er jeg glad jeg kjøpte ferdigpizza til middag, må jo passe på at hun ikke sovner igjen![]()
Fikk lov og se på tv også...
Is kaffe mocca?Jeg lagde med isbiter, espresso, skummet melk og en liten dæsj sjokoladesaus![]()
Ja, det var detMmm... Hørtes godt ut!![]()