Håper ikke godværet er helt overJa jeg vet.. her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke godværet er helt overJa jeg vet.. her også![]()
Lykke til med vekkingTja, prøve å vekke ei som sover da tro...
I dag blir det kjøpepizza til middag, orker ikke lage![]()
Hihi...blir spennende å seJeg bare håper hun ikke tisser i søvne nå da siden hun ligger i sofaen![]()
Veldig fint der, masse å se på ute og en hinderbane for barna.Aha...aldri hørt om
Var det moro?
HahaTo ganger er mer enn nok![]()
Hahah, vi har også to sånne stående på verandaenHallo....?! SOLseng....ikke OVERSKYETseng!![]()
HeiHei dereHatt en fin dag så langt? Har bydd på en vogn idag jeg, men får ikke beskjed om jeg får den eller ikke før til helga. Spent
![]()
Har jo ikke startet ferien ennå!Håper ikke godværet er helt over![]()
Så artig daVeldig fint der, masse å se på ute og en hinderbane for barna.
Starter på fredag her hele familien. Da kan det kommeHar jo ikke startet ferien ennå!![]()
Ja er ikke redd for det. Hun har vært bleiefri på dagen i en knapp uke bare, og må fremdeles ha bleie på natta og når hun må bæsje. Og forrige uke hadde hun fri og var hjemme, lettere da.Hadde en kort periode etter frøkna sluttet hvor hun ikke ønsket å ta den av etter tur her også.
Var de gangene hun var veldig sliten og tror det var fordi hun var redd hun ikke ville klare å huske på det da..
Det kommer til å gå seg til skal du se
Hatt en fin dag herHei dereHatt en fin dag så langt? Har bydd på en vogn idag jeg, men får ikke beskjed om jeg får den eller ikke før til helga. Spent
![]()
Ja gikk bra ;-)Det kommer sikkert til å gå så bra![]()
Her er alt bare braHei dereHatt en fin dag så langt? Har bydd på en vogn idag jeg, men får ikke beskjed om jeg får den eller ikke før til helga. Spent
![]()
Ja særlig nå med ei som er potte sur og fortsatt trøttLykke til med vekking
Kjøpepizza funker gull innimellom det!
Gikk bra ;-)Hihi...blir spennende å se![]()
Takker. For begge delene!God ferie
Og god bedring!
Emmaljunga edge duo, husker ikke helt hvilken årsmodell men tror det var 2013. Litt klumpete utseende for min smak, men det går braHatt en fin dag her
Spennende med vogn da. Hvilken type?
Hørtes bra ut det daEmmaljunga edge duo, husker ikke helt hvilken årsmodell men tror det var 2013. Litt klumpete utseende for min smak, men det går braBlir vel å følge med på bruktmarkedet fram til fødsel uansett, kan jo hende man kommer over et skikkelig kupp
![]()