Skravletråd Juli.

Hallo....?! SOLseng....ikke OVERSKYETseng!:rolleyes:
Hahah, vi har også to sånne stående på verandaen :-P
Ikke brukt enda selv om det har vært knallvær :-P :-o

Men fra verandaen har vi ikke oversikt på hagen og bassenget der ungene pleier å være :-P

Men får ta de ned i hagen etterhvert når vi trenger ;-)

Nærmer meg topp 3 ;) :p

Hadde en kort periode etter frøkna sluttet hvor hun ikke ønsket å ta den av etter tur her også.
Var de gangene hun var veldig sliten og tror det var fordi hun var redd hun ikke ville klare å huske på det da..
Det kommer til å gå seg til skal du se
Ja er ikke redd for det. Hun har vært bleiefri på dagen i en knapp uke bare, og må fremdeles ha bleie på natta og når hun må bæsje. Og forrige uke hadde hun fri og var hjemme, lettere da.
Går seg til når vi skal har ferie nå etter denne uka ;-)

Hei dere:) Hatt en fin dag så langt? Har bydd på en vogn idag jeg, men får ikke beskjed om jeg får den eller ikke før til helga. Spent:)
Hatt en fin dag her:)
Spennende med vogn da. Hvilken type?

Hatt en fin dag her:)
Spennende med vogn da. Hvilken type?
Emmaljunga edge duo, husker ikke helt hvilken årsmodell men tror det var 2013. Litt klumpete utseende for min smak, men det går bra;) Blir vel å følge med på bruktmarkedet fram til fødsel uansett, kan jo hende man kommer over et skikkelig kupp:D

Emmaljunga edge duo, husker ikke helt hvilken årsmodell men tror det var 2013. Litt klumpete utseende for min smak, men det går bra;) Blir vel å følge med på bruktmarkedet fram til fødsel uansett, kan jo hende man kommer over et skikkelig kupp:D
Hørtes bra ut det da:)
Ja, det finnes mange fine vogner brukt. Mange penger å spare også :)

Back
Topp