Skravletråd Juli.

Ok, random spørsmål: når jeg bruker appen, og får flere varsler, så kommer det jo ikke opp i hvilken tråd je har blitt sitert, og da må jeg blå meg gjennom trådene jeg har vært inne på for å finne det ut. Er det jeg som ikke skjønner hvordan jeg bruker appen, eller er det flere som har det sånn? Hvis det bare er ett varsel jeg har, så er det ikke noe problem..

Mange som mener den er litt tung, men jeg vil heller ha en tung og robust vogn, enn en som er vanskelig å ha kontroll på i ulendt terreng:) Har ikke vært å sett på den da, så er spent på hvordan den faltisk er å trille og. Hvis jeg får den da!
Ja den er stødig og robust.
Og det hadde vi behov for fordi vi hadde hund, og kunne ikke da ha 3-hjuling.

Nå har vi babyjogger City elite, og ingen hund ;-)

Dagens sjåfør 1436283183519.jpg

Ok, random spørsmål: når jeg bruker appen, og får flere varsler, så kommer det jo ikke opp i hvilken tråd je har blitt sitert, og da må jeg blå meg gjennom trådene jeg har vært inne på for å finne det ut. Er det jeg som ikke skjønner hvordan jeg bruker appen, eller er det flere som har det sånn? Hvis det bare er ett varsel jeg har, så er det ikke noe problem..
Jo du skal kunne komme inn på rett tråd.

Hvis du feks er på generelt; dra fingeren fra venstre mot høyre, så får du denne:
1436283154792.jpg

Trykk på påminnelser:
1436283177539.jpg
Da kan du trykke inn på hvilken som helst tråd du har fått svar i ;-)

Ja den er stødig og robust.
Og det hadde vi behov for fordi vi hadde hund, og kunne ikke da ha 3-hjuling.

Nå har vi babyjogger City elite, og ingen hund ;-)
Fornøyd med den og?
Jeg tenker at når jeg skal i butikken og sånt så kommer jeg til å ha bebisen i bilstolen likevel, og ha sånn trille til stolen til å ha på byturer, så da gjør det ikke noe at vogna ikke har manøvrerbare hjul og er nett og fin å ha med på handling og sånn:) så er helt greit med en litt stor firehjuling:)

Fornøyd med den og?
Jeg tenker at når jeg skal i butikken og sånt så kommer jeg til å ha bebisen i bilstolen likevel, og ha sånn trille til stolen til å ha på byturer, så da gjør det ikke noe at vogna ikke har manøvrerbare hjul og er nett og fin å ha med på handling og sånn:) så er helt greit med en litt stor firehjuling:)
Ja veldig fornøyd med babyjoggeren!
Og så er den mye mye stødigere enn alle andre 3-hjulinger ;-)

Bare hyggelig :-)

Jeg bruker den knapt selv, men vet om den fra mine glansdager :-P
Glansdager faktisk:D høres ut som du er skikkelig gammel traver her inne:P dem er vel ikke over dem vel?? Har akkurat lasta ned appen for å teste ut:) Går kjappere å switche mellom de ulike underforumene i hvert fall, men ellers Syns jeg den er litt mer uoversiktlig enn å bruke nettleser. Men det er sikkert bare nå i begynnelsen:D

Glansdager faktisk:D høres ut som du er skikkelig gammel traver her inne:P dem er vel ikke over dem vel?? Har akkurat lasta ned appen for å teste ut:) Går kjappere å switche mellom de ulike underforumene i hvert fall, men ellers Syns jeg den er litt mer uoversiktlig enn å bruke nettleser. Men det er sikkert bare nå i begynnelsen:D
Hahaha, ja var mer aktiv før, under og etter svangerskap og fødsel med frøkna. Dabbet av rett etter jul på terminforumet. Dessverre, vi var fortsatt over 30 aktive brukere innom stort sett hver dag. Vi hadde holdt sammen da i over 3 år!!

Er vel ikke på 4.plass over forumets mest aktive brukere gjennom tidene for ingenting :-P

Jeg bruker bare appen jeg, synes det er mye lettere å svare i tråder med den ;-) Jeg liker ikke nettleser ;-)

Back
Topp