Ja takk 1 åringen sover . 3 åringer ligger på golvet og eg ligger på sofan. Må væl snart børja laga middag.Dårlig vær???
Kos dere inne da! Og god shopping![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk 1 åringen sover . 3 åringer ligger på golvet og eg ligger på sofan. Må væl snart børja laga middag.Dårlig vær???
Kos dere inne da! Og god shopping![]()
Kjedelig med dårlig værDumdidei... Møkkavær her idaggodt jeg ikke har lyst å gjøre noe ute uansett
![]()
Hihi...de koser seg nok ute i regnetFysj for et vær det er. Ute leker to jenter i regntøy som trolig ender inne om ikke så lenge. Jeg har et gjesterom å rydde hvor jeg ikke vil ha hjelp av to jenter på fire år pga alt fra gavelager til stabler av ting de kommer til å velte, så jeg håper de holder seg på loftet om de kommer hit. Evt går til henne.
Lydene ute tyder på at vi glemte å stenge vannkrana ute i går.... Vel og merke regner det, men dette kan de bli våte av...
Ja det er deiligDu e heldig som har sol idag og![]()
Absolutt ikke, vært eksemplarisk fra starten av i grunnHadde dere en tøff start?
Ja, de gjør nok det, men alt med måte...Hihi...de koser seg nok ute i regnet![]()
Det har jeg liksom ikke fãtt helt sansen for. Glad i egg sånn ellers daEggerøre![]()
Grisevær her også ja :/Regn, regn, regn... og vi som har barnefri i dag. Hadde vært kjekt å kose seg ute.
men skal jo ikke klage, vi har hatt mange supre dager nå.
Er det grisevær i hele landet i dag eller?
Jøss, vi er jo nesten naboer??? Ikke send møkkaværet hitSola nytes ihvertfall ikke. Her blåser det masse og er overskyettenkte å vaske verandaen litt da...
Hva skal dere spise idag?Ja takk 1 åringen sover . 3 åringer ligger på golvet og eg ligger på sofan. Må væl snart børja laga middag.
Absolutt ikke, vært eksemplarisk fra starten av i grunn![]()
Var regn i formiddag, men nå er det som og fint igjenRegn, regn, regn... og vi som har barnefri i dag. Hadde vært kjekt å kose seg ute.
Skjønner ikke hva dere snakker omRegn, regn, regn... og vi som har barnefri i dag. Hadde vært kjekt å kose seg ute.
Så herligtNei nå har jeg fri fram til dagvakt onsdag
Ingen planer idag, ligger å soler meg![]()
Hehe, kos deg og husk solkrem!Skjønner ikke hva dere snakker om
Ligger på verandaen i bikini jeg![]()
Joda, greit at de ikke blir kaldeJa, de gjør nok det, men alt med måte...
Håper du får slappet av littHeisannHva gjør dere idag? Jeg og kidden har vært ute og gjort noen ærender, nå er vi bare hjemme
Innmari trøtt idag, sovet dårlig i natt pga varme og fuktig luft ute. Kjenner det hadde vært godt med en blund gitt!
Jepp, helt perfektSå herligt![]()