Da blir det keroklubbenEller Kengu/Ronjaklubben![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det keroklubbenEller Kengu/Ronjaklubben![]()
Lykke til på shoppingHer blir det jordmortime, sykehusbesøk og shopping med svigermor idag![]()
God morgen!![]()
God morgen, planer for dagen?
God morgen.
Ble vekket av verdens gladeste litte gutt.
Nå har frøkna og mannen dratt, U ligger og leker i lekegrinden og eldsten sover fremdeles.
Tror jeg skal til å lage meg frokost og så rydde kjøkkenet som er trotalt bomba etter at det ikke ble ryddet etter grillingen i går.
Kanskje jeg skal lage havregrøt slik at jeg kan putte i oppvaskmaskinen mens den koker![]()
God morgenHer skal jeg prøve å få en time hos legen og ellers så skal ikke jeg gjøre stort.. kanskje få kjøpt noe mat så jeg har det i hus da haha
Hva er dagens plan der da?
God morgen![]()
Det kan være greit å få ryddet det da ja.. havregrøt er ho veldig godt da, så det syntes jeg du skal gå for![]()
God morgen alle sammenGod morgen
Ikke så store planer i dag. Hadde heile min familie på grilling i går så da gikk den dagen... Blir litt roligere i dag
Samboer har bursdag så blir å kose seg![]()
Det var jaggu godt. Nå ble jeg gladHaha, nei du får vel være her idag.![]()
God morgen alle sammen
Her er vi akkurat våknet
Mini ligger å synger til meg <3
Så koseligGod morgen alle sammen
Her er vi akkurat våknet
Mini ligger å synger til meg <3

Veldig koseligFor en koselig start på dagen da![]()
JaaaSå koselig
Ingenting er som å våkne til en glad liten baby.
Veldig koselig
Nå har jeg fått føtter i ansiktethun har turnet seg rundt og ligger på langs nå
God natt og håper du får sovevridd meg en time nå ca....
Litt over 4mndrHehe det er søtt når de er små daHvor gammel er hun?
Regn ute men fortsatt varmt og klamt
EggerøreSå kjedelig? Noe du har ekstra dilla på da?
Da bør dere bytte til 180 neste gangJeg trodde vi hadde 180, men mannen mener vi har 150... Trangt er det i hvert fall.![]()
Får se om det kommer i dagJa jeg hadde virkelig sett frem til torden i natt for å få klarnet luften jeg men den gang ei...
Har ikke kjent ute enda, må komme meg opp av senga førstRegn ute men fortsatt varmt og klamt
Regner her også.Regn ute men fortsatt varmt og klamt