Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, planer for dagen?
Hørtes ut som en fin dag.Her blir det jordmortime, sykehusbesøk og shopping med svigermor idag![]()
Hehe...nei slikt rår man jo ikke over selv
Var dette siste kontroll?
Linnea Jeanett er kommet til verdenI uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden
Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma
❤❤❤
Ja, veldig deilig![]()
Bading må til, veslegutt syns det var så deilig å kjøle seg ned litt
God morgen.
Ble vekket av verdens gladeste litte gutt.
Nå har frøkna og mannen dratt, U ligger og leker i lekegrinden og eldsten sover fremdeles.
Tror jeg skal til å lage meg frokost og så rydde kjøkkenet som er trotalt bomba etter at det ikke ble ryddet etter grillingen i går.
Kanskje jeg skal lage havregrøt slik at jeg kan putte i oppvaskmaskinen mens den koker![]()
Så gøy. Bestemt deg for hvilken vogn det blir?Her blir det jordmortime, sykehusbesøk og shopping med svigermor idag![]()
Gratulerer så masseLinnea Jeanett er kommet til verdenI uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden
Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma
❤❤❤
Og ikke minst veldig sunt.God morgen
Det kan være greit å få ryddet det da ja.. havregrøt er ho veldig godt da, så det syntes jeg du skal gå for![]()
Noe mat nå i hus her også, og ellers rydde. Og kose oss.God morgenHer skal jeg prøve å få en time hos legen og ellers så skal ikke jeg gjøre stort.. kanskje få kjøpt noe mat så jeg har det i hus da haha
Hva er dagens plan der da?
Og ikke minst veldig sunt.
Det eneste som er galt med havregrøt er litt lite proteiner og sukkeret man tar på toppen.
Jeg har i enten litt cotte chees, eller et egge etter den er ferdig kokte for å få i proteinet, og bruker litt søtningsmiddel istedenfor sukker på toppen...
Og så stresser jeg mindre når jeg skal spise siden oppvaskmaskinen allerede går.
Ble det gitt![]()
Noe mat nå i hus her også, og ellers rydde. Og kose oss.
Det er på tide å stå opp, mener storebror som ligger her med meg, så vi får vel gjøre det da
Må jeg holde meg unna i morgen også???