Skravletråd Juli.

God morgen, planer for dagen?

Her blir det jordmortime, sykehusbesøk og shopping med svigermor idag :p
Hørtes ut som en fin dag.

Jeg skal gå på do, og veie meg.
Og...

Der våknet eldstemann.

Vel, jeg skal likevel det. Veier meg hver mandag når jeg stater ny uke, 14+0 i dag, og venter på at det skal begynne å gå oppover.

Vi skal rydde minimum gjesterom og bad i løpet av i dag og i morgen, siden svigermor kommer, vi må handle litt mat i dag, jeg har lyst en tur på plantasjen og på hageland, men vi får se, det handler litt om at min eldste har avtalt å besøke en kompis også.

God morgen.
Ble vekket av verdens gladeste litte gutt.
Nå har frøkna og mannen dratt, U ligger og leker i lekegrinden og eldsten sover fremdeles.
Tror jeg skal til å lage meg frokost og så rydde kjøkkenet som er trotalt bomba etter at det ikke ble ryddet etter grillingen i går.
Kanskje jeg skal lage havregrøt slik at jeg kan putte i oppvaskmaskinen mens den koker :rolleyes:

God morgen :) Her skal jeg prøve å få en time hos legen og ellers så skal ikke jeg gjøre stort.. kanskje få kjøpt noe mat så jeg har det i hus da haha

Hva er dagens plan der da?

God morgen.
Ble vekket av verdens gladeste litte gutt.
Nå har frøkna og mannen dratt, U ligger og leker i lekegrinden og eldsten sover fremdeles.
Tror jeg skal til å lage meg frokost og så rydde kjøkkenet som er trotalt bomba etter at det ikke ble ryddet etter grillingen i går.
Kanskje jeg skal lage havregrøt slik at jeg kan putte i oppvaskmaskinen mens den koker :rolleyes:

God morgen :)
Det kan være greit å få ryddet det da ja.. havregrøt er ho veldig godt da, så det syntes jeg du skal gå for :)

Her våknet vi av regnet. Så fælt regner det. Med eldste hjemme fra bhgn, fristet det ikke dra ut to unger i regnet så mini fikk sovne på fanget ;)

God morgen :-)

Ikke så store planer i dag. Hadde heile min familie på grilling i går så da gikk den dagen... Blir litt roligere i dag ;)

Samboer har bursdag så blir å kose seg :-)

God morgen :)
Det kan være greit å få ryddet det da ja.. havregrøt er ho veldig godt da, så det syntes jeg du skal gå for :)
Og ikke minst veldig sunt.
Det eneste som er galt med havregrøt er litt lite proteiner og sukkeret man tar på toppen.
Jeg har i enten litt cotte chees, eller et egge etter den er ferdig kokte for å få i proteinet, og bruker litt søtningsmiddel istedenfor sukker på toppen...
Og så stresser jeg mindre når jeg skal spise siden oppvaskmaskinen allerede går.

Ble det gitt :)

God morgen :) Her skal jeg prøve å få en time hos legen og ellers så skal ikke jeg gjøre stort.. kanskje få kjøpt noe mat så jeg har det i hus da haha

Hva er dagens plan der da?
Noe mat nå i hus her også, og ellers rydde. Og kose oss.

Det er på tide å stå opp, mener storebror som ligger her med meg, så vi får vel gjøre det da

Og ikke minst veldig sunt.
Det eneste som er galt med havregrøt er litt lite proteiner og sukkeret man tar på toppen.
Jeg har i enten litt cotte chees, eller et egge etter den er ferdig kokte for å få i proteinet, og bruker litt søtningsmiddel istedenfor sukker på toppen...
Og så stresser jeg mindre når jeg skal spise siden oppvaskmaskinen allerede går.

Ble det gitt :)

Ja jeg pleier å ha cottage cheese og enten rørte bær, varme bær eller litt syltetøy på jeg da. Det ser ikke delikat ut når jeg har rørt det sammen men veldig godt hehe

Hørtes ut som en fin løsning det da :)

Noe mat nå i hus her også, og ellers rydde. Og kose oss.

Det er på tide å stå opp, mener storebror som ligger her med meg, så vi får vel gjøre det da

Hehe ja det er jo sent nå :P i dag trur jeg at jeg kunne ha sovet lenge hadde det ikke hvert for at jeg måtte ringe legen og da er det greit å ringe tidlig så man får time... men frøkna sover som en stein og gjør vel det en stund til :)

Back
Topp