Skravletråd Juli.

Fysj for et vær det er. Ute leker to jenter i regntøy som trolig ender inne om ikke så lenge. Jeg har et gjesterom å rydde hvor jeg ikke vil ha hjelp av to jenter på fire år pga alt fra gavelager til stabler av ting de kommer til å velte, så jeg håper de holder seg på loftet om de kommer hit. Evt går til henne.

Lydene ute tyder på at vi glemte å stenge vannkrana ute i går.... Vel og merke regner det, men dette kan de bli våte av...
Hihi...de koser seg nok ute i regnet:p

Regn, regn, regn... og vi som har barnefri i dag. Hadde vært kjekt å kose seg ute.
men skal jo ikke klage, vi har hatt mange supre dager nå.
Er det grisevær i hele landet i dag eller?

Heisann:) Hva gjør dere idag? Jeg og kidden har vært ute og gjort noen ærender, nå er vi bare hjemme:) Innmari trøtt idag, sovet dårlig i natt pga varme og fuktig luft ute. Kjenner det hadde vært godt med en blund gitt!

Regn, regn, regn... og vi som har barnefri i dag. Hadde vært kjekt å kose seg ute.
Var regn i formiddag, men nå er det som og fint igjen:) Og varmt:) Veldig ting og fuktig luft da

Skjønner ikke hva dere snakker om:p
Ligger på verandaen i bikini jeg:cool:

Heisann:) Hva gjør dere idag? Jeg og kidden har vært ute og gjort noen ærender, nå er vi bare hjemme:) Innmari trøtt idag, sovet dårlig i natt pga varme og fuktig luft ute. Kjenner det hadde vært godt med en blund gitt!
Håper du får slappet av litt:)
Jeg ligger på verandaen, men må snart komme meg i butikken..

Back
Topp