Skravletråd Juli.

Jepp. ;)
"Ka du skal, mamma? Skal du på do? Ikke lås døra. Neeei, ikke lukk døra! Den skal være åpen."
Dette på kvelden. Heldigvis skjer det ikke ofte. :P
Vi sliter mer med en treåring som vil sove i vår seng kl 01 på natta. Funker dårlig med to voksne, én treåring og én baby i ÉN seng....
Håper det er 180 seng

Det hørtes veldig fullt ut. Hun sover stort sett hele natta på rommet sitt, men det hender jo hun havner i vår seng noen ganger. Veldig glad vi kjøpte større seng i alle fall. Jentungen ligger helst på tvers :p

Det var nok lurt. ;) Hva slags seng har dere?
Hehe, savner en større seng...
Jenta vår ligger helst på siden mens hun skyter ut baken . :P

Ja, kan visst det;) Han har ikke lagt om dialelta da?
Litt for mye dessverre.
Har alltid syntes den dialekten der er super sexy.
Også lenge før jeg traff han :rolleyes:

Du vet det øyeblikket når du har drøya så lenge med å legge deg at du tenker "åh, hvorfor kan jeg ikke bare sovne her på sofaen for natta"? Der er jeg nå.. Må opp en heeel trapp for å komme meg i seng jo... Og pusse tenna først!!

Samboeren så bare teit på meg.. Jeg sa at jeg hadde lyst på noe godt og derfor tok brødskiver i stede :p fikk tilbake et spørsmål om hvorfor jeg ikke tok brødskiver med gulost... Haha.. Gulost liksom..

Haha, gulost? Det er jo bare "vanlig" pålegg...ikkeno spesielt med det :o

Litt for mye dessverre.
Har alltid syntes den dialekten der er super sexy.
Også lenge før jeg traff han :rolleyes:
Jeg måtte legge litt om når jeg begynte å jobbe i bjg her nede, og de minste barna ikke skjønte en døyt av hva jeg sa. Hjelper ikke å legge om noen få ord heller, må liksom legge om hele tonefallet også for at dem skal forstå. Høres helt skakt ut, men.. :Pen når jeg er hjemme har jeg dialekta mi. Til og med femåringen har holdt på den. Flytta for to år siden.

Jeg måtte legge litt om når jeg begynte å jobbe i bjg her nede, og de minste barna ikke skjønte en døyt av hva jeg sa. Hjelper ikke å legge om noen få ord heller, må liksom legge om hele tonefallet også for at dem skal forstå. Høres helt skakt ut, men.. :pen når jeg er hjemme har jeg dialekta mi. Til og med femåringen har holdt på den. Flytta for to år siden.
Han legger om og snakker mer dialekt når han har snakket med familien på telefon, eller vi er på besøk nordpå...

Back
Topp