Har du ikke gått på badet endaSkravler her på forumet. Og irriterer meg over den tørre linsa på ene øyet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke gått på badet endaSkravler her på forumet. Og irriterer meg over den tørre linsa på ene øyet.
Håper det er 180 sengJepp.![]()
"Ka du skal, mamma? Skal du på do? Ikke lås døra. Neeei, ikke lukk døra! Den skal være åpen."
Dette på kvelden. Heldigvis skjer det ikke ofte.![]()
Vi sliter mer med en treåring som vil sove i vår seng kl 01 på natta. Funker dårlig med to voksne, én treåring og én baby i ÉN seng....
Skal du sove?Har akkurat funnet senga her![]()
Håper på det om ikke lengeSkal du sove?
Da må du ta den utSkravler her på forumet. Og irriterer meg over den tørre linsa på ene øyet.
Like greit kanskje: DHehe ikke godt å si![]()
Det hørtes veldig fullt ut. Hun sover stort sett hele natta på rommet sitt, men det hender jo hun havner i vår seng noen ganger. Veldig glad vi kjøpte større seng i alle fall. Jentungen ligger helst på tvers![]()
Litt for mye dessverre.Ja, kan visst detHan har ikke lagt om dialelta da?
Kanskje det er et hint om noe?Ble stille når jeg kom inn selvfølgelig
Samboeren så bare teit på meg.. Jeg sa at jeg hadde lyst på noe godt og derfor tok brødskiver i stedefikk tilbake et spørsmål om hvorfor jeg ikke tok brødskiver med gulost... Haha.. Gulost liksom..
Som hva da?Kanskje det er et hint om noe?
Har fått med meg at Glimt slo RBK (jippi etter mannen) og drukket rosevin på verandaenHva gjør dere på i kveld?
Det vet jeg ingenting om.Ble stille når jeg kom inn selvfølgelig
Jeg måtte legge litt om når jeg begynte å jobbe i bjg her nede, og de minste barna ikke skjønte en døyt av hva jeg sa. Hjelper ikke å legge om noen få ord heller, må liksom legge om hele tonefallet også for at dem skal forstå. Høres helt skakt ut, men..Litt for mye dessverre.
Har alltid syntes den dialekten der er super sexy.
Også lenge før jeg traff han![]()
Hurra for detDet vet jeg ingenting om.
Kom akkurat nå![]()
Han legger om og snakker mer dialekt når han har snakket med familien på telefon, eller vi er på besøk nordpå...Jeg måtte legge litt om når jeg begynte å jobbe i bjg her nede, og de minste barna ikke skjønte en døyt av hva jeg sa. Hjelper ikke å legge om noen få ord heller, må liksom legge om hele tonefallet også for at dem skal forstå. Høres helt skakt ut, men..en når jeg er hjemme har jeg dialekta mi. Til og med femåringen har holdt på den. Flytta for to år siden.
At du prater for mye tullSom hva da?