Skravletråd Juli.

Ja, var det da... Men så burde hun ha skjønt at hun måtte melde i fra på forhånd... Men nå har hun forhåpentligvis lært :p i den nye leiligheten bråker ringeklokka veldig, så ungen ble jo skremt stakkars...

Uff da... Ja, håper hun har lært. ;) Husker da jeg hadde klubb på kvelden. Jeg skrev en lapp som jeg hengte opp ved ringeklokka: "bare gå inn, barnet sover" :P

Haha, dere har språk-politi hjemme hos dere også? Min femåring er nådeløs:D
Mannen min tar helt av når han ser alt mulig av sport da! Roper og skriker!
Her dukker nordlendingen frem noen ganger og de er tidvis grove i målet

Hva skjer nå da? Må du sitte inne med henne til hun sovner?

Har stelt gutten for natta og ammer nå. Håååper han er klar for senga etterpå
Nei, men badet er rett ved hennes rom. Hun sovnet heldigvis igjen og jeg kom meg på badet :)

Så bra. :) Vi har samme "problemet" ang plassering av bad og barnerom. ;) Er jo ikke mulig å gå på badet når ungen er våken...
Da kan hun plutselig reise seg i sengen og begynne å prate med meg. Passer dårlig om natta:p

Da kan hun plutselig reise seg i sengen og begynne å prate med meg. Passer dårlig om natta:p

Jepp. ;)
"Ka du skal, mamma? Skal du på do? Ikke lås døra. Neeei, ikke lukk døra! Den skal være åpen."
Dette på kvelden. Heldigvis skjer det ikke ofte. :P
Vi sliter mer med en treåring som vil sove i vår seng kl 01 på natta. Funker dårlig med to voksne, én treåring og én baby i ÉN seng....

Jepp. ;)
"Ka du skal, mamma? Skal du på do? Ikke lås døra. Neeei, ikke lukk døra! Den skal være åpen."
Dette på kvelden. Heldigvis skjer det ikke ofte. :P
Vi sliter mer med en treåring som vil sove i vår seng kl 01 på natta. Funker dårlig med to voksne, én treåring og én baby i ÉN seng....
Det hørtes veldig fullt ut. Hun sover stort sett hele natta på rommet sitt, men det hender jo hun havner i vår seng noen ganger. Veldig glad vi kjøpte større seng i alle fall. Jentungen ligger helst på tvers :p

Back
Topp