Skravletråd Juli.

Jeg var så sliten og satt ut jeg ikke følte no på en stund :p hehe
Viktigste midt i hun var på vei ut var visst å informere sambo om å begynne å gjøre kamraet klart :p hohoho

Hehe. Man kan nok få noen snodige reaksjoner ja. Lurer på hvordan min blir. Også lurer jeg på hvordan samboer tar det:o hehe

God kveld damer!

Nå er vi kommer hjem fra kino, så Jurassic world :D men føler meg ganske gravid når føttene hovner opp til dobbel str og jeg ikke får på meg skoene igjen :p så nå ligger jeg med føttene høyt i senga :)

Men de skal jo ikke ha solkrem på
Nei de skal være i skyggen, hvilket ikke er så vanskelig når de er så små, da beveger de seg jo ikke. Om et halvt år derimot....

Solhatt, lette klær, og oppholde seg i skyggen, babyer tåler sommer

Det være sagt, ingen av våre har vært i "Syden", vi drar ikke på sånne ferier. Ikke enda i alle fall. Jeg jobber med mannen... Han liker ikke varme.

God kveld damer!

Nå er vi kommer hjem fra kino, så Jurassic world :D men føler meg ganske gravid når føttene hovner opp til dobbel str og jeg ikke får på meg skoene igjen :p så nå ligger jeg med føttene høyt i senga :)

Syntes du ikke synd på dinosaurene??? :p

Huff da:( godt det er kvelden og du kan slappe av da:)

Syntes du ikke synd på dinosaurene??? :p

Huff da:( godt det er kvelden og du kan slappe av da:)
Haha, nja.. Noen av dem ;) syns mer synd på de menneskene som var så dumme at de satte 20 000 mennesker i fare :o

Ja, måtte dusje føttene i kaldt vann i sta. Satser på at det er mye bedre i morgen :)

Nei de skal være i skyggen, hvilket ikke er så vanskelig når de er så små, da beveger de seg jo ikke. Om et halvt år derimot....

Solhatt, lette klær, og oppholde seg i skyggen, babyer tåler sommer

Det være sagt, ingen av våre har vært i "Syden", vi drar ikke på sånne ferier. Ikke enda i alle fall. Jeg jobber med mannen... Han liker ikke varme.
Min vil ha selskap heeeele tiden. Dvs jeg må og være i skyggen
Da er syden bortkastet gitt

Mannfolk...:p haha

Ja :p han er grei med det meste at ting jeg ber han om. Noen ganger gjør han det faktisk av egen vilje også - da blir jeg nesten imponert! Men jeg har vel ganske en annen definisjon av når ting bør gjøres eller tas enn han :p

Men han er sånn som godt henter jif kjøkkensprayen for å vaske speilet på badet, og skjønner da virkelig ikke hvorfor ikke den skal funke like bra som ordentlig spray som faktisk ikke gir skjolder på glasset. Da er det sånn spiller litt uvitende bare så han slipper å gjøre det neste gang, for da fikser jeg det bare selv. Haha :p

God kveld damer!

God kveld:D
Koselig med kinotur da, til tross for store bein:rolleyes:

Bare pass på han holder seg langt oppe. Min kikket mellom bena mine. Stakkaren er fremdeles satt ut
Haha. Han her er fast bestemt på at han skal holde seg langt unna der. Og det var et tips fra jordmor og da vi var på samtale:p hehe

Back
Topp