Kan'ke kjøpe møbler på jysk![]()
![]()
Haha, så fin som den sjenken var så måtte vi jo det. Fikk den i gave hos mine foreldre også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan'ke kjøpe møbler på jysk![]()
![]()
Kanskje mer?Sikkert like spent på kjønn jeg som deg![]()
Haha, så fin som den sjenken var så måtte vi jo det. Fikk den i gave hos mine foreldre ogsåVirka solid og greier, men må nok et til hode enn bare mitt omtåkete for å skru sammen disse greierne
haha
Sikkert mer jaKanskje mer?hehe
Har ikke helt skjønt hvor nærme termin jeg er tror jeg. Tror ikke helt på at det er en baby inni der![]()
haha
Skulle ikke mannen skru sammen da?hehe
Sikkert mer ja
Jeg og. Fikk litt sjokk når hun kom ut. Visste jo jeg var gravid. Men vente meg sånn til magen at jeg glemte nesten hvorfor den var der
Ble jo helt satt ut av denne lille skapningen. Kom den ut av meg lissom ?![]()
Jeg var så sliten og satt ut jeg ikke følte no på en stundMerkelige greier at det kan bo et menneske inni magene våre i 9 mnd liksom
Og ul, kan jo bare være hvilken som helst film. Er ikke virkelig før mini er ute, og jeg har jo ikke sjans til å forestille meg hvordan følelsen blir
Mest nysgjerrig på hvordan h*n ser ut da. Hehe![]()
Og hvor mange innlegg skriver Kengu på 3 timer??Nehbare 3 ish timer siden
Var noen stygge skyer her i kveldHuff ja. Er redd det kommer regn snart, altså..
Joo. Eeeegentlig så skulle han det![]()
Men han var så uinteressert at tenkte om jeg satt med ned med det kom han til og joine, funka ikke som jeg hadde håpaPrøvde meg på en skuff, men hodet henger ikke med. Så nå ligger det strødd over hele stua til i morra. Haha
![]()
Henne orker jeg ikke holde tritt medOg hvor mange innlegg skriver Kengu på 3 timer??flere hundre!!
Flink du er daNei skal rocke hver dag, Men nå er jeg ferdig. 16 minutt ble det
Det går stort sett bra med den, men mye fordi de da har hatt en lengre pause fra hverandre...Å ja...trodde det var avskjeden som var trist jeg![]()
Va jobbar du med??Ferdig kl 0430![]()
Uuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt
![]()
Uuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt
![]()
Hehe...oopsUuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt
![]()
Da må du beordre hamhaha
Jeg ba min henge opp noen klær jeg da, mens jeg dusja:
Han: "Vi har da ikke bytta kjønn heller? "haha
Jeg: "nei, har du lyst til å føde istedenfor meg?"
Også var det jo ikke plass til å henge opp da...
Jeg: "da må du brette sammen noe av det som henger der da"
Han: "men jeg vet jo ikke hva som er tørt"
Han spiller med andre ord her litt dum innimellom, for å prøve å komme unnahahaha
Bare ga ham kurven og gikk i dusjen jeg![]()