Skravletråd Juli.

Kan'ke kjøpe møbler på jysk:p :o

Haha, så fin som den sjenken var så måtte vi jo det. Fikk den i gave hos mine foreldre også :) Virka solid og greier, men må nok et til hode enn bare mitt omtåkete for å skru sammen disse greierne :p haha

Haha, så fin som den sjenken var så måtte vi jo det. Fikk den i gave hos mine foreldre også :) Virka solid og greier, men må nok et til hode enn bare mitt omtåkete for å skru sammen disse greierne :p haha

Skulle ikke mannen skru sammen da? ;) hehe

Kanskje mer? :p hehe
Har ikke helt skjønt hvor nærme termin jeg er tror jeg. Tror ikke helt på at det er en baby inni der:o :p haha
Sikkert mer ja:D

Jeg og. Fikk litt sjokk når hun kom ut. Visste jo jeg var gravid. Men vente meg sånn til magen at jeg glemte nesten hvorfor den var der

Ble jo helt satt ut av denne lille skapningen. Kom den ut av meg lissom ? :p

Skulle ikke mannen skru sammen da? ;) hehe

Joo. Eeeegentlig så skulle han det :p

Men han var så uinteressert at tenkte om jeg satt med ned med det kom han til og joine, funka ikke som jeg hadde håpa :p Prøvde meg på en skuff, men hodet henger ikke med. Så nå ligger det strødd over hele stua til i morra. Haha :D

Sikkert mer ja:D

Jeg og. Fikk litt sjokk når hun kom ut. Visste jo jeg var gravid. Men vente meg sånn til magen at jeg glemte nesten hvorfor den var der

Ble jo helt satt ut av denne lille skapningen. Kom den ut av meg lissom ? :p

Merkelige greier at det kan bo et menneske inni magene våre i 9 mnd liksom:o
Og ul, kan jo bare være hvilken som helst film. Er ikke virkelig før mini er ute, og jeg har jo ikke sjans til å forestille meg hvordan følelsen blir:o

Mest nysgjerrig på hvordan h*n ser ut da. Hehe:)

Uuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..:) Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt:)

Merkelige greier at det kan bo et menneske inni magene våre i 9 mnd liksom:o
Og ul, kan jo bare være hvilken som helst film. Er ikke virkelig før mini er ute, og jeg har jo ikke sjans til å forestille meg hvordan følelsen blir:o

Mest nysgjerrig på hvordan h*n ser ut da. Hehe:)
Jeg var så sliten og satt ut jeg ikke følte no på en stund :p hehe
Viktigste midt i hun var på vei ut var visst å informere sambo om å begynne å gjøre kamraet klart :p hohoho

Joo. Eeeegentlig så skulle han det :p

Men han var så uinteressert at tenkte om jeg satt med ned med det kom han til og joine, funka ikke som jeg hadde håpa :p Prøvde meg på en skuff, men hodet henger ikke med. Så nå ligger det strødd over hele stua til i morra. Haha :D

Da må du beordre ham:p haha

Jeg ba min henge opp noen klær jeg da, mens jeg dusja:
Han: "Vi har da ikke bytta kjønn heller? " :p haha
Jeg: "nei, har du lyst til å føde istedenfor meg?"

Også var det jo ikke plass til å henge opp da...
Jeg: "da må du brette sammen noe av det som henger der da"
Han: "men jeg vet jo ikke hva som er tørt"

Han spiller med andre ord her litt dum innimellom, for å prøve å komme unna:p hahaha
Bare ga ham kurven og gikk i dusjen jeg:D

Uuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..:) Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt:)

Sov godt;)
Pause på meg i morgen. skal vaske biler og feire 60årslag:)

Da må du beordre ham:p haha

Jeg ba min henge opp noen klær jeg da, mens jeg dusja:
Han: "Vi har da ikke bytta kjønn heller? " :p haha
Jeg: "nei, har du lyst til å føde istedenfor meg?"

Også var det jo ikke plass til å henge opp da...
Jeg: "da må du brette sammen noe av det som henger der da"
Han: "men jeg vet jo ikke hva som er tørt"

Han spiller med andre ord her litt dum innimellom, for å prøve å komme unna:p hahaha
Bare ga ham kurven og gikk i dusjen jeg:D

Haha, er som å høre min til tider altså. :p

Back
Topp