Er ikke mange som orker detHenne orker jeg ikke holde tritt med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke mange som orker detHenne orker jeg ikke holde tritt med![]()
Jeg var så sliten og satt ut jeg ikke følte no på en stundhehe
Viktigste midt i hun var på vei ut var visst å informere sambo om å begynne å gjøre kamraet klarthohoho
Jobber i tollvesenetVa jobbar du med??
Nei de skal være i skyggen, hvilket ikke er så vanskelig når de er så små, da beveger de seg jo ikke. Om et halvt år derimot....Men de skal jo ikke ha solkrem på
God kveld damer!
Nå er vi kommer hjem fra kino, så Jurassic worldmen føler meg ganske gravid når føttene hovner opp til dobbel str og jeg ikke får på meg skoene igjen
så nå ligger jeg med føttene høyt i senga
![]()
Ja! Huff, ble flau da venninna mi begynte å studere håret... HahaheheSkjønner det !
Type hår som blir fort slitt i tuppene?
![]()
God natt og sov godtUuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt
![]()
Bare pass på han holder seg langt oppe. Min kikket mellom bena mine. Stakkaren er fremdeles satt utHehe. Man kan nok få noen snodige reaksjoner ja. Lurer på hvordan min blir. Også lurer jeg på hvordan samboer tar dethehe
Det var varmt gitt!Flink du er da![]()
Om jeg hadde vært her og mange andre også så kanskjeOg hvor mange innlegg skriver Kengu på 3 timer??flere hundre!!
Sovna på badegulvet jeg. Skulle rydde i kleskaoset der inne. Ble sendt i seng av mannenUuups... Sovet i sofaen ei stund jeg..Nei, får nok bare skravle mer I mårra. God natt
![]()
Haha, nja.. Noen av demSyntes du ikke synd på dinosaurene???
Huff dagodt det er kvelden og du kan slappe av da
![]()
Min vil ha selskap heeeele tiden. Dvs jeg må og være i skyggenNei de skal være i skyggen, hvilket ikke er så vanskelig når de er så små, da beveger de seg jo ikke. Om et halvt år derimot....
Solhatt, lette klær, og oppholde seg i skyggen, babyer tåler sommer
Det være sagt, ingen av våre har vært i "Syden", vi drar ikke på sånne ferier. Ikke enda i alle fall. Jeg jobber med mannen... Han liker ikke varme.
Kan se hva du skriver altså bertaEr ikke mange som orker det![]()
Mannfolk...haha
Vi var ikke i syden da, men i Danmark. Var sol der også.Min vil ha selskap heeeele tiden. Dvs jeg må og være i skyggen
Da er syden bortkastet gitt
God kveldGod kveld damer!
Nå er vi kommer hjem fra kino, så Jurassic worldmen føler meg ganske gravid når føttene hovner opp til dobbel str og jeg ikke får på meg skoene igjen
så nå ligger jeg med føttene høyt i senga
![]()
Haha. Han her er fast bestemt på at han skal holde seg langt unna der. Og det var et tips fra jordmor og da vi var på samtaleBare pass på han holder seg langt oppe. Min kikket mellom bena mine. Stakkaren er fremdeles satt ut