Skravletråd Juli.

Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gå:( Jeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester:P
Du altså, må prøve å ta det litt med ro :p

Blir nok en del kjenner jeg meg selv rett...:P Allerede i gang med å se på nett etter klær:P
Vogn skal vi ha ny til Sølvi Elisabeth også, pga. guttungen bruker sin enda.
Bilstol har vi. Maxicosi. Kjøpt vogn?:)

er jo så gøy å handle smått :D frister enda å kjøpe mer enda jeg nok har endel i de minste str. :) Hvor gammel er gutten din da?:) Har dere fått tenkt på hvilken vogn du skal ha?

Har også maxicosi bilstol :) vogna ble ei emmaljunga city cross :) mannen som valgte den ut (og til min lykke var det den jeg har gått å sett på på egenhånd maaange ganger tidligere - i nøyaktig samme farger ) :)

Høres ut som meg på slutten av svangerskapet...
Du må roe deg ned
Har enda 4,5mnd igjen av svangerskapet da:P så må vel lære meg å roe ned FØR smertene kommer kanskje? Men er mye alene om huset og kidden da, så kan liksom ikke bare slække heller. Mannen er flink til å hjelpe til han altså, men han jobber mye bare, og er mer en skippertakstype når det kommer til hus og hjem:)

$_1.JPG

Denne her er bestilt. Har en del annet liggende i handlevognen
Den var kjempesøt!

Kanskje jeg klarer over 200 innlegg allerede i dag ;) :rolleyes:

Problemet er jo at jeg alltid bare går på med optimisme og tro på at "dette går så bra så". Men så gjør det jo ofte ikke det da:P dårlig på å kjenne på egne begrensninger gitt.. Jaja. Nå er jeg sofaliggende. Det betyr bare en ting: skravling;)
Hyggelig å ha deg på plass i sofa i det minste;)

Det er ikke alltid så lett P bremse seg selv, når man så gjerne vil:P men er nok nødt å bli bedre på det ja!
Ja, det må du virkelig ! Tenk på helsa du nå :)

Back
Topp